خبرهای داغ:
سرهنگ مهدیانی گفت:یکی از برنامه های مهمی که سازمان بسیج اساتید انجام داد کمک به حاکمیت با برگزاری رزمایش های سیاسی در رابطه به سیاست های ضد ایرانی دشمن است.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی برخاسته از دین مبین اسلام به منظور تولید محتوا تشکیل شد/برای حل مشکلات استان در خدمت دستگاههای دولتی هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مهدیانی مدیر بسیج اساتید سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج، به مناسبت ۳۱ خرداد روز ملی بسیج اساتید با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای علمی،پژوهشی، سیاسی و فرهنگی اساتید بسیجی در سطح دانشگاهها- تجلیل از برگزیدگان جشنواره های مختلف در طی سال اخیر- دعوت از مسیولین جهت شرکت و سخنرانی در برنامه های مختلف سراسر استان- بازدید از یک فضا یا طرح ملی اقتدار آفرین در غالب بازدید علمی برای اساتید- بازدید علمی اساتید از کارخانه کشت و صنعت خاور دشت علی‌آباد در روز یکم تیرماه- رونمایی از آثار و طرحهای برجسته که حالت راهبردی دارد- برگزاری جلسات تبیینی- حضور در یادمان‌های شهدای مستقر در دانشگاه‌ها و غبارروبی مزار شهدا- افتتاح دبیرخانه اولین همایش ملی و پنجمین همایش تبیین اندیشه امام خامنه ای در روز ۳۱ خرداد ساعت ۱۰ صبح در سالن شهید مطهری دانشگاه گلستان، از برنامه های سازمان بسیج اساتید در روز ملی بسیج اساتید می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته برنامه های مختلفی از سوی سازمان بسیج اساتید در سطح استان برگزار شد و در سالهای ۹۹-۹۸ رتبه اول کشور را کسب کردیم و در سال ۱۴۰۰ در حال ارزیابی هستیم. همچنین کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان گلستان و کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مائده گرگان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

مهدیانی اظهار داشت: همه ساله تلاشمان بر این است که یک رویداد علمی در استان اتفاق بیفتد، در سال۹۹ همایش ملی آینده پژوهی و تجربه نگاری مدیریت مردم نهاد مخاطرات طبیعی با تاکید بر سیل گلستان را داشتیم که همایش بسیار بزرگی بود و اساتید داخل و خارج کشور در آن همایش سخنرانی داشتند.

مدیر بسیج اساتید سپاه نینوا عنوان کرد: همایش نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با تاکید بر الگوی سوم از منظر امام خامنه ای در ۲۴ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد که منظور از الگوی سوم حضرت زهرا(س) است چون عده ای به دنبال معرفی الگو برای زنان جامعه اسلامی بودند و عده ای زنان غربی و عده ای زنان شرقی را الگو می‌دانستند و مقام معظم رهبری طی یک نظریه ای بیان فرمودند که الگوی زنان ما حضرت فاطمه زهرا(س) می‌باشد که به الگوی سوم معروف شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تخصصی خوبی اساتید بسیجی استان داشتند که دریافت مجوز مجلات علمی تخصصی،علمی ترویجی و علمی پژوهشی از جمله آنان بود که  مجوز یک مجله علمی تخصصی به نام تربیت تمدن ساز را دانشگاه فرهنگیان استان اخذ کرد.

مهدیانی در ادامه افزود: در استان جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی برخاسته از دین مبین اسلام تشکیل شد که اساتید بسیجی و نخبگان علمی استان به دنبال این هستند که برای سایر افراد جامعه تولید محتوا داشته باشند.

مدیر بسیج اساتید سپاه نینوا ادامه داد: اقدامات ابتکاری فرهنگی هنری زیادی در سطح استان داشتیم، مسابقات تایپو گرافی از برنامه های هنری اساتید دانشگاه‌ها بوده که با کمک دانشجویان با موضوع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد و تابلوهای تولید شده به خانواده معظم شهدا اهدا شد.

مهدیانی اذعان داشت: اساتید بسیجی در ایام اشاعه ویروس کرونا علیرغم اینکه دانشگاه‌ها تعطیل بود خدمات خوبی از جمله کمک های مومنانه بصورت کسر از حقوق در راستای کمک به قشر ضعیف جامعه، تقدیر از کادر پزشکی و اهدا هدایا به کادر درمانی و پزشکان در بیمارستانهای سراسر استان را انجام دادند و بیش از یک میلیارد تومان توسط این عزیزان در همین راستا کمک شد.

وی اظهار کرد: کارگاههای تولیدی در راستای تولید ماسک و گان فعال شد و در اختیار مردم عزیز قرار گرفت و در کنار آن به مردم شریف استان مشاوره های علمی و تخصصی جهت مقابله با ویروس کرونا داده شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از برنامه های مهمی که سازمان بسیج اساتید انجام داد کمک به حاکمیت با برگزاری رزمایش های سیاسی در رابطه با سیاست های ضد ایرانی دشمن و جلوگیری از اغتشاشات تابستان داغ می‌باشد.

مهدیانی تصریح کرد: در رابطه با جنبش نفس که در آمریکا اتفاق افتاد اساتید دانشگاههای جهان اسلام با روشن کردن شمع و برگزاری محفل با آنان همدردی کردند.

مدیر بسیج اساتید سپاه نینوا گفت: با جهت دهی ظرفیت دانشگاهها برای حل مشکلات استان هم در شناسایی مشکلات و هم ارایه راهکارهای علمی در خدمت مجموعه استانداری و ادارات کل استان هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها