خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغالزایی آمار دقیق اعلام کنند

همدان-فرماندار کبودراهنگ گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در حوزه اشتغالزایی باید آمار روشن و دقیق اعلام کنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۴۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید آمار واقعی اشتغالزایی را اعلام کنند.

وی افزود: تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان کبودراهنگ برای ۳۲ طرح ۱۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که به بانک‌های عامل معرفی شده است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ افزود: از اول امسال تاکنون شهرستان کبودراهنگ رتبه دوم استان را در اشتغال به خود اختصاص داده به طوری که سهمیه اشتغال این شهرستان در سامانه رصد بیش از یک هزار و ۹۸۷ نفر بوده که از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر ثبت شده که بیش از ۱۵ درصد را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال  طرح‌های دانش بنیان باید در اولویت باشد و پتانسیل‌ها شناسایی شود و از نقاط قوت شهرستان در حوزه اشتغال استفاده شود.

غلامی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در حوزه اشتغالزایی باید آمار روشن و دقیق اعلام کنند.

وی بیان داشت: آمار نادرست در اشتغال آسیب‌های زیادی به جامعه و شهرستان وارد می‌کند و میزان بیکاری در برخی از مشاغل بالا است که باید اشتغالزایی در سامانه رصد به درستی ثبت شود.

فرماندار کبودراهنگ در پایان تاکید کرد: این شهرستان درحوزه کشاورزی و گردشگری پیشتاز است و در این دو بخش باید با ارائه خدمات مطلوب اشتغالزایی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات