نشست بازخوانی وا فشای حقوق بشر آمریکایی در سپاه شبستر برگزار شد‎

تبریز- جانشین فرمانده سپاه شبستر در این نشست گفت: ابتکار رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای پیام های بسیار مهمی است که در آن باید جنایات آمریکا بازخوانی و تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۵۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قیدری افزود: از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

وی ادامه داد: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به منظور افشای چهره زشت آمریکا بسیار مهم است و باید تمامی دلسوزان نظام و متولیان جهادتبیین و مراکزبسیج از همه ظرفیت های خود برای این منظور استفاده کنند

 قیدری اضافه کرد: پایگاه های بسیج در این هفته با رویکردی محتوایی و نظر به این که در هفته بشر حقوق بشر آمریکایی جنایات مختلفی توسط ایادی آمریکایی و صهیونیست جنایتکار رخ داده است،  باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری درجهت افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه های موثری را اجرا کنند.

وی همچنین یادآور شد: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه‌ای برای افشاگری و نمایاندن نفاق، دورویی و دروغگویی آمریکا و ایجاد سنگرهایی برای حفاظت از انقلاب اسلامی از الزامات مهم جهاد تبیین است.

 قیدری در ادامه افزود: با لحاظ قرار دادن این مطلب و هجمه مستمر آمریکا علیه ملت مظلوم ایران و جنایت‌هایی که منافقان ددمنش طی این سال‌ها بر ملت ما روا داشتند، می‌طلبد که در این جبهه یک حالت و آرایش متناسب با هجمه ترکیبی را در پیش بگیریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها