سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اجرایی شدن مصوبات جلسه صیانت از حقوق عامه در مسائل فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۷۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی نوروزی، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: به منظور اجرای مصوبات جلسه صیانت از حقوق عامه در مسائل فرهنگی که در اداره نظارت بر اماکن عمومی برگزار گردید و جهت اجرای دستور دادستان محترم مرکز استان مبنی بر صیانت از حقوق عامه در مسائل فرهنگی و اجتماعی و با عنایت به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در راستای گسترش و نهادینه شدن موضوع حجاب و عفاف و صیانت از فرهنگ حجاب به اطلاع انجمن ها،آموزشگاه ها، موسسات فرهنگی و هنری و کانون های تبلیغاتی می رساند رعایت عفاف و حجاب در واحدهای تحت امر آن مراکز ضروری است و در غیر اینصورت مطابق ماده 639 قانون مجازات اسلامی اقدام خواهد شد.

نوروزی تأکید کرد: مراکز مذکور موظفند با برگزاری جلسات و یا استفاده از فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی به اعضاء زیر مجموعه خود اقدام نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همچنین با توجه به رسالت کلیه مراکز فرهنگی و هنری انتظار می رود نسبت به فرهنگ سازی و نهادینه نمودن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اقدام نمایند.
انتهای پیام/ ر
ارسال نظرات
پر بیننده ها