آیت الله دری نجف آبادی گفت: توازن در نظام پرداخت پیش‌نیاز اصلاح ساختار اداری است و این مهم باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

توازن در نظام پرداخت پیش‌نیاز اصلاح ساختار اداری استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: برای اداره کشور باید برنامه حکیمانه‌ای ارائه داد و تنها مدنظر درآمدهای حاصل از نفت نباشد تا شرایط اقتصادی کشور متحول شود.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان دولت تحول‌گرا باید در این زمینه تثبیتی‌تر عمل کند و ظرفیت لازم برای اشتغال در حوزه‌های نفت، گاز، احیای بندرها، آلومینیوم و ..را  ایجاد کند و با کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل امنیت را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه افق دید به مسائل امنیتی باید متحول شود و بحث آمایش سرزمینی در برنامه هفتم توسعه موردتوجه ویژه باشد ادامه داد: در پرداختی‌ها باید توازن و تعادل ایجاد کرد در غیر این صورت خسارات کمرشکن در کشور ایجاد می‌کند، همچنین مبنای پرداختی‌ها باید بر اساس سنوات صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: توازن در نظام پرداختی پیش‌نیاز اصلاح ساختار اداری است و این مهم باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه شمار شعبات بانک‌ها در کشور زیاد است افزود: نیاز است این شعبات کاهش یابد تا منجر به کاهش هزینه‌های دولت شود.

وی خاطرنشان کرد: امکانات موجود کشور محدود است و این مهم باید در بودجه لحاظ شود همچنین میزان اعتبارات طرح‌های عمرانی کشور افزایش یابد تا طرح‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات