موسوی گفت: بخش عمده‌ای از انرژی و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید می‌شود و لذا رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات اولویت دستگاه قضائی و همچنین مجموعه مسئولین و دستگاه‌های ارشد استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۰۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات اولویت دستگاه قضائی استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین بازدید از شرکت های تولیدی و فعالیت های دانش بنیان آنها گفت:دستگاه قضایی برای اجرا و تحقق شعار سال نقش محوری قائل است و اعتقاد دارد در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری خصوصا عملیاتی شدن شعارهای سال همه توان و ظرفیت ها باید پای کار بیاید.

موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است نقش بسیار مهمی در تحقق شعار های اقتصادی سال دارد.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از انرژی و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید می شود و لذا رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات اولویت دستگاه قضائی و همچنین مجموعه مسئولین و دستگاه های ارشد استان مرکزی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و حکیمانه انتخاب می شوند و تحقق شعارهای سال در همه بخش ها تحول ایجاد می کند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری بعد از انتخاب یک دهه شعارهای اقتصادی امسال بر روی یک نکته کلیدی به عنوان تولید با محوریت دانش بنیان تاکید کردند و دانش بنیان بودن در تولید برکات فراوانی دارد که یکی از آنها افزایش بهره وری است و لذا باید یک اقدام اساسی در این راستا انجام شود و خوشبختانه زیرساخت های خوبی در این راستا به برکت انقلاب اسلامی و شعارهای سال گذشته ایجاد شده است که باید پای کار بیاید.

موسوی با اشاره به اینکه توسعه، تقویت و جهش تولید با محوریت دانش بنیان برای کاهش هزینه ها و بالا رفتن رشد اقتصادی و بهره وری یک ضرورت مهم است افزود: دستگاه قضایی همه توان را برای رفع موانع موجود پای کار آورده و امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: تولید با محوریت دانش بنیان منجر به ثبات اقتصادی و بهره بردن لازم از منابع موجود می شود و قطعا پشتوانه مهمی برای حفظ و نگه داری ارزش پولی کشور خواهد شد و مانع تزلزل در پول ملی می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز هم در برخی از موانع بروکراسی های اداری دیده می شود که آفت جهش و تقویت تولید و رشد اقتصادی است و لذا برداشتن بروکراسی های اضافی یک ضرورت مهم است و دستگاه قضایی در این راستا عزم جدی دارد و برای تعامل با دستگاه ها در راستای حل این معضل آمادگی کامل را اعلام می کند.

موسوی با تاکید بر اینکه هیچ کار تولیدی و خصوصا در حوزه دانش بنیان نباید با مشکل برکراسی های غیرضرور لنگ و متوقف بماند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد هم افزایی و همدلی مسئولین ارشد استان برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات صنایع وجود دارد که قابل تقدیر است و دستگاه قضایی در کنار صنایع برای جهش تولید نقش آفرینی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات