پاکدستی و فساد ستیزی در راس برنامه ادارات باشد

فرماندارگناوه درنشست شورای اداری گفت : پاکدستی و فساد ستیزی در راس برنامه ادارات باشد
کد خبر: ۹۴۴۰۰۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری  بسیج از گناوه محمد تقی صفری در نشست شورای اداری گناوه گفت:   ما مسئولان امین مردم هستیم و لازم است امانتدار خوبی نیز باشیم
وی افزود:مردم به عنوان بهترین قاضی رفتار و کردار و برخورد ما را می‌بییند و قضاوت می‌کنند.

صفری اضافه کرد:جمهوری اسلامی ایران  برپایه مبارزه با ظلم و فساد پیروز و شکل گرفته است و لازم است این امر مهم همراه با پاکدستی در راس امور مسئولان و کارکنان اداره‌های این شهرستان قرار گیرد.
وی بیان داشت:  فساد در قانون اشد مجازات دارد و باید همه برای فساد ستیزی دست به دست هم دهیم.
 صفری اضافه کرد:اگر مدیری سهل انگاری و اهمالی در این زمینه از خود نشان داد باید پاسخگو باشد و برخورد صورت گیرد.
وی  با بیان اینکه باید بدانیم که ما مسئولان امین مردم هستیم و باید امانتدار خوبی برای آن‌ها باشیم، گفت: مردم به عنوان بهترین قاضی رفتار و کردار و برخورد ما را می‌بییند و قضاوت می‌کنند.

صفری ادامه داد:  مسئولان امانتدار همه امور مردم باشند و خدمات پاک و صادقانه و بی مزد و منت از اولاترین آن‌ها است.

فرماندار گناوه بیان کرد: شیطان همواره در کمین انسان است  و دست بردار نیست، باید مراقب باشیم  و اگر خطایی صورت گرفت بجد روی آن نظارت و کنترل شود.

وی گفت: مدیران باید ارتباط خود را با مردم بصورت مستمر ادامه دهند و حوزه‌هایی که بیشتر با آن‌ها سروکار دارند، بصورت میدانی در بین آن‌ها حضور یابند و نسبت به خواسته و مشکلات آن‌ها پاسخگو باشند و رسیدگی کنند.

وی از مدیران ادارات شهرستان خواست تا عملکرد و فعالیت‌های حوزه‌های کاری خود را به صورت گسترده برای مردم بازگو و در فضای مجازی و رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.

صفری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران گفت: جوان‌ها باید با رفتار و منش این شهید بزرگوار آشنا شوند و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند

ارسال نظرات