خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید فارس:

خروجی دانشگاه‌های ما باید امثال شهید چمران باشد/ تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از برنامه‌های بسیج اساتید است

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس ابراز امیدواری کرد که خروجی دانشگاه‌های ما امثال شهید چمران باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۸۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن جاجرمی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عارف و‌ مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران ابراز امیدواری کرد که خروجی دانشگاه‌های ما امثال شهید چمران باشد و اظهار داشت: این شهید عزیز با وجود داشتن همه مقامات و شرایط مناسب دنیوی، با شروع جنگ به جبهه‌ها عازم شد و دشمن را در بسیاری نقاط متوقف کرد.

وی با بیان اینکه شهید چمران با خلوص، مجاهدت‌ و عارف مسلکی خود توانست ماشین جنگی دشمن را متوقف کند، گفت: شهید چمران سنت و مدرنیته، علم‌ و اخلاق و دنیا و آخرت را با هم جمع کرده و امید است که اساتید و دانشگاهیان ما نیز امثال این شهید عزیز را به عنوان یک قله مدنظر قرار دهند.

جاجرمی‌زاده در ادامه به برنامه‌های این سازمان اشاره و تصریح کرد: ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله این برنامه‌ها است و سازمان بسیج اساتید، برنامه‌های امسال را با شعار جهاد تبیین آغاز کرده است و در این عرصه، اساتید به کلیه شبهات ورود کرده و پاسخ می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس با بیان اینکه به دنبال این هستیم که استاد و دانشگاهیان را در عرصه‌های مختلف تجهیز کنیم تا این حرکت‌ها بیش از گذشته باشد، به کارآمدی نظام حکمرانی اشاره کرد و گفت: در نقشه راه برای ظهور، باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگوهای حکمرانی خود را با مزیت رقابتی با الگوهای حکمرانی سرمایه‌داری امروز عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان در دولت‌سازی نقش مهمی ایفا خواهند کرد، گفت: این سازمان در فارس به دنبال شکل دادن ارتباط با صنعت است و در عرصه فرهنگی هم کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت را برگزار کردیم و با همراهی سایر مسئولین در سال‌های بعد هم تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در عرصه‌های بصیرت‌افزایی ، تدوین برنامه‌هایی در راستای مسئله محوری برنامه‌های مناسبی را خواهد داشت تا گفتمان این مسائل را پیاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار