مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: بسیج متعلق به کل انقلاب است و محدود به مکان و نام نیست و در تمام عرصه ها باید حضور داشته باشد. مناطق نفت خیز جنوب آماده همکاری متقابل با بسیج مهندسین صنعت و معدن است.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۰۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان به همراه جمعی از شورای سازمان با مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تشکیل جلسه داد. در این جلسه که به منظور تعامل و استفاده از توانایی های هر دو طرف صورت گرفته بود به مسائل تولید داخلی و بومی و ظرفیت‌های آستان اشاره شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ضمن ارائه توضیحات از توانایی‌ها و کارهای انجام شده سازمان بیان کرد:سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با داشتن نیروهای مهندس جوان و متخصص در زمینه صنعت و معدن آماده همکاری با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: بسیج متعلق به کل انقلاب است و محدود به مکان و نام نیست و در تمام عرصه ها باید حضور داشته باشد.

وی ضمن خرسندی و تشکر از عملکرد سازمان گفت: مناطق نفت خیز جنوب  ظرفیت های گسترده ای در زمینه تولید دانش بنیان دارد و در این خصوص آماده همکاری متقابل با سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات