خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن در جهت عدم پیشرفت راهبردهای انقلاب اسلامی میلیون ها شبهه در فضای مجازی و رسانه های معاند به راه انداخته که همه آن ها دارای عقبه فکری و برنامه ریزی است.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۳۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع کارکنان سپاه ورزقان، افزود: جریان تکفیری و داعش از جمله تلاش های دشمن برای مقابله با ایران و خدشه دار نشان دادن چهره واقعی اسلام بود که مدافعان در جبهه مقاومت آن را منهدم و خنثی کردند.

وی حضور سپاه را در خط مقدم جبهه مقاومت به علت دارا بودن معنویت و اقتدار آن دانست و اظهارداشت: :اگر سپاه در زمینه های مختلف موفق است مدیون همین روحیه که به جا مانده از شهیدان است، می باشد.

حجت الاسلام سرایی سپاه را محور نورانیت، معنویت و خدا ترسی دانست، اضافه کرد: وقتی جریان تکفیر تشکیل یافت و جنایت های وحشیانه ای  در دنیای اسلام انجام دادند این معنویت و اقتدار  سپاه بود که عامل تکفیریان را منهدم و منفجر کند

وی خطاب به کارکنان سپاه ورزقان بیان کرد:  مردم شهرستان باید قدر شناس شهید مدافع حرم ذاکر حیدری باشند و مراسمی باید جهت معرفی این شهید بزرگوار برگزا ر‌کنند تا یاد و خاطره این عزیز در ذهن نسل های بعدی ماندگار باشد.

شهید ذاکر حیدری متولد دهم آذرماه سال ۱۳۴۳ در روستای لله لو ورزقان،در دوران دفاع مقدس رشادت های فراوانی از خود نشان داد و پس از آن نیز در مسئولیت های مختلفی ایفای نقش کرد.

آخرین مسئولیت این شهید  مسئول عملیات سپاه عاشورا بود که پس از بازنشستگی به عنوان مستشار نظامی برای کمک به جبهه مقاومت عازم سوریه شد و عاقبت در نهم آبان 1395 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

ارسال نظرات