خبرهای داغ:

مساجد باید به مرکز ثقل تبادل اندیشه و فعالیت‌های سازنده در دل محلات تبدیل شوند

امام جمعه مهدیشهر گفت: مساجد باید به مرکز ثقل تبادل اندیشه و فعالیت‌های سازنده در دل محلات تبدیل شوند.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، قرار گاه پیامبر اعظم شهرستان مهدیشهر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نمایندگی ولی فقیه در استان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم ( عج) استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، حجت‌الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر در حسینیه المهدی (عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر در جلسه صالحین شهرستان با اشاره به اینکه طرح صالحين فرصتي است كه روحانيت بتواند با تربيت نيرو به ‌رسالت خود عمل كند، گفت: مي خواهيم بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضور تاثيرگذارتر علما را در حلقه هاي صالحين بيش از پيش فراهم كنيم.
بارانی در ادامه افزود: ما قبل از شکل گیری قرارگاه در استان، این قرارگاه را شکل داده بودیم و مهدی‌شهر را به چند محله و مسجد تقسیم کرده بودیم. هرمسجد به عنوان ثقل آن منطقه قرار داده می‌شد و سپاه بازوی توانمند ما در همه مسائل فرهنگی شهر هستند و در هر مسجد یک رابطی مشخص شد برای آنکه مشکلات شهر را به نمایندگان شهرداری در آن منطقه از مهدی‌شهر منتقل کنند تا برطرف شود.


بارانی در انتها گفت:اجلاسیه شهدای شهرستان مهدی‌شهر به دنبال احیاء و تقویت یاد و خاطره شهداست ویک فضای همدلی و وحدتی به برکت اجلاسیه شکل گرفته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها