خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی با رزمندگان مستقر در پایگاه‌های عملیاتی مناطق مرزی شهرستان سلماس به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار مهدی رضوی معاون اجرایی فرماندهی سپاه شهدای استان با رزمندگان مستقر در یگان‌های عملیاتی سپاه شهرستان دیدار کرد.

وی در این دیدارهای جهره به جهره با رزمندگان مستقر در پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی شهرستان سلماس، ضمن توصیه رزمندگان به تلاش جهت افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی، گفت: بصیرت لازمه دشمن‌شناسی است.

وی در ادامه با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و روایت، افزود: باید با دانش، بصیرت، آگاهی و علم در جهت تبیین واقعیت های انقلاب گام برداریم و از تحریف واقعیت های انقلاب و نظام که دشمن درصدد است با وارونه سازی آنها مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند، جلوگیری کنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی در خصوص بصیرت از منظر قرآن، بیان داشت: در واقع بصیرت و بینش، نوری درونی است که شخص با آن نور، در میان مردم، زندگی می کند؛ چنان که قرآن کریم فرموده است «وجَعَلنا لَهُ نُوراً یمشِی بِهِ فِی النّاسِ» انسان به سیر بصیرت، راه را از بی‌راهه و حقیقت را از امر غیرحقیقی، باز می شناسد و نیز در گرفتن اطلاعات و داده‌ها، درست‌گزینی می‌کند و نیز در ارائه نظر و رأی، درست‌گویی می‌کند و به فرموده امام علی (ع) «آن که بصیرت و بینش نداشته باشد، رأی او، نادرست و بی‌ارزش است». بصیرت، نوعی به‌کارگیری عقل در مسیر هدایت انسان و استفاده از روشنگری آن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات