سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت:

دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت برای مهر 1401 دانشجو می پذیرد

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در شهرستان کرج از جذب دانشجو بدون کنکور و بدون مدرک پیش دانشگاهی برای مهر ماه 1401 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر راحله صالحی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در شهرستان کرج از جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بدون کنکور و مدرک پیش دانشگاهی، برای مهر ماه 1401 خبر داد.

دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت برای مهر 1401 دانشجو می پذیرد

وی راهبرد اصلی دانشگاه مشکات ولایت را جذب دانشجو و بهره گیری از اساتید توانمند در استان البرز دانست و عنوان کرد: اساتید مجرب با کیفیت خوب تدریس و فعالیت های فرهنگی، قرآنی، آموزشی و پژوهشی با استقبال خوب دانشجویان این دانشگاه مواجه شده اند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت بیان کرد: رشته های موجود در این دانشگاه در مقطع کاردانی، خبرنگاری، مهد کودک، امور فرهنگی، اصلاح و تربیت، امور حج و زیارت، اورژانس اجتماعی، مددکاری اجتماعی، تکنولوژی آموزشی، مدیحه و مرثیه سرایی، تربیت مربی قرآن کریم و پیش دبستانی، مروج اندیشه و تربیت اسلامی و حقوق کارگذاری خدمات عمومی هستند.

صالحی افزود: در مقطع کارشناسی نیز، رشته های مددکاری اجتماعی، تربیت مبلغ قرآن کریم، مدیریت تبلیغات فرهنگی، مدیریت امور فرهنگی و قرآنی، مدیریت برنامه ریزی فرهنگی، تکنولوژی آموزش فرهنگی هنری، مدیریت امور فرهنگی و همایش و جشنواره برای مهر ماه دانشجو می پذیرند.

وی با اشاره به اخذ مدرک کارشناسی دوم در کمتر از دو سال در این دانشگاه مطرح کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت mvalborz.ir مراجعه کنند و جهت مشاوره غیرحضوری با شماره 02632566100 - داخلی 35 تماس بگیرند. راه ارتباطی با دانشگاه در فضای مجازی نیز شماره 09212819768 است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار