غلامعلی حیدری در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری در شهرکرد ، عشایر را از اقوام سلحشور کشور دانست که در جبهه ها حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۶۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در اجلاسیه کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایر ، عشایر را از اقوام سلحشور کشور دانست که در جبهه های مقدس همیشه حماسه آفریدند و خاطره ای از عشایر استان در دوران دفاع مقدس بیان کرد.

غلامعلی حیدری با اشاره به جناح داری رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان در عملیات های هشت سال دفاع مقدس گفت: تیپ قمربنی هاشم علیه السلام  آماده است تا چهره محرومیت را از مناطق محروم استان بزداید، چنان که در زمان انقلاب هم جناح سمت راست و چپ جبهه‌ها بود ، چراکه فرماندهان مطمئن بودند که در دفاع از وطن قابل اعتماد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت و همدلی بین اقوام مرهون اسلام، رهبری و شهدا بخصوص شهدای عشایر است.

وی با یادآوری محرومیت های باقی مانده در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین وجود مشکل بالای بیکاری در این استان اظهار کرد: گرچه عشایر استان چهارمحال و بختیاری همیشه در صحنه بوده و حماسه می‌آفرینند، اما همچنان از محرومیت رنج می‌برند.

غلامعلی حیدری افزود: سپاه، نیرو‌های مسلح و بسیج پرچم دار هستند تا محرومیت را از چهارمحال و بختیاری بزدایند.

وی گفت: سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری با تشکیل قرارگاه امام حسن (علیه السلام) به دنبال تحقق شعار " هر شهید یک پیام یک خدمت " است.

حیدری افزود: با آغاز طرح محرومیت زدایی طعم شیرین مدیریت جهادی در مناطق کم برخوردار چشیده شد.

ارسال نظرات