مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج:

تولید فکر و پرورش انسان از وظایف شبکه تربیتی صالحین است

دامغان_ مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به اهمیت کار صالحین و تربیت نیروی انسانی بامهارت گفت: تولید فکر و پرورش انسان از وظایف اعضای شبکه تربیتی بسیج می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۷۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد امام‌پور مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در نشست با نخبگان صالحین سپاه ناحیه شهرستان دامغان با اشاره به ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: تولید فکر و پرورش انسان بامهارت از وظایف اعضای شبکه تربیتی بسیج می باشد و همه نیروها باید در تحقق این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین امام‌پور با اشاره به ساختار هدفمند شبکه تربیتی صالحین بیان کرد: این ساختار و شبکه شجره طیبه صالحین مورد تأیید مقام معظم رهبری می باشد و با این تأیید حجت بر همگان تمام است و هر نیرویی در جایگاه خودش مسئولیت بزرگی در این شبکه دارد.

مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج محتوای غنی و ارزشمند را یکی دیگر از مسائل مهم این شبکه تربیتی دانست و گفت: در کنار ایجاد شبکه هدفمند صالحین باید محتوا را در نظر گرفت که به مهمترین هدف این شبکه یعنی تربیت 8 میلیون جوان مؤمن انقلابی ولایتمدار پای کار برسیم.

وی کتاب خودسازی و کادرسازی را نقشه راه اعضای شبکه صالحین معرفی کرد و افزود: محتوای این کتاب از بیانات مقام معظم رهبری می باشد و بهترین منبع برای رسیدن به هدف صالحین و پرورش انسان بامهارت است.

حجت الاسلام امام‌پور با اشاره به تفسیر علامه طباطبایی از آیه 72 سوره احزاب گفت: خداوند امانتی را به انسان داده است و انسان باید در حمل و صیانت این امانت کوشا باشد تا در زمره مؤمنین قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این آیه فقط انسان توانایی و استعداد پذیرفتن این امانت را داشته و این یعنی انسان خلیفه خداوند بر روی زمین است.

مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: علامه طباطبایی در این آیه منظور از امانتی که خدا به انسان داده را ولایت الهی می داند که فقط انسان استعداد پذیرفتن این امانت را داشته است.

وی افزود: عقل و فطرت الهی در وجود انسان موجب پذیرفتن این امانت شده و این امر تکوینی است و بسیار ارزشمند است که انسان جانشین خداوند بر روی زمین شود. 

حجت الاسلام والمسلمین امام‌پور جایگاه اعضای شبکه تربیتی بسیج را جایگاه انبیأ دانست و گفت: نیروهای صالحین با تولید فکر و پرورش انسان می توانند مطالبه مقام معظم رهبری در تربیت 8 میلیون جوان با 4 شاخصه مومن انقلابی ولایتمدار پای کار را تحقق ببخشند و اینگونه تمدن نوین اسلامی رقم می خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار