دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار و از دکتر صدراله محرابی بعنوان سرآمد حوزه سلامت تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۰۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، دومین مراسم تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان صبح امروز به همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد ایران شناسی استان در سالن دکتر کنعانی، دانشکده پزشکی یاسوج برگزار شد.

زمینه سازی برای حضور سرآمدان در چرخه خدمت به جامعه، توسعه، تقویت و تعمیق فرهنگ تکریم از فرهیختگان، ارتقای منزلت اجتماعی و ارائه مهارت های حرفه ای به استعدادهای برتر از جمله اهداف این آیین علمی و دانشگاهی است.

به وجود دکتر صدراله محرابی افتخار می کنیم

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تقدیر از دست اندرکاران این برنامه گفت: به وجود دکتر صدراله محرابی افتخار می کنیم و نخبگان مثل ایشان در استان زیاد داریم که این امر بیانگر این است که ما توانمند هستیم و می توانیم.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: آن چیزی که امام خمینی ره به ما فهماند این است که " ما می توانیم " .
وی ابراز داشت : دولت های گذشته از جمله قاجار و پهلوی سرزمین، علم، دانشمندان و دارایی های ما را تحقیر کردند در حالی که سرزمین ابوعلی سینا و عرصه این همه علم و دانش و طبابت شایسته تحقیر نبود و این حکومت ها ما را عقب نگه داشتند.
امام جمعه یاسوج به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله پزشکی اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب ما پزشک نداشتیم و در همین بیمارستان شهر یاسوج پزشکان هندی و پاکستانی طبابت می کردند و حتی برخی دامپزشک بودند که آنها را تعلیم می دادند و به استان کهگیلویه و بویراحمد می آوردند.
حسینی ابراز داشت: امروز مجسمه ابوعلی سینا در تمام دانشگاه های معتبر جهان نصب شده است و به برکت انقلاب اسلامی عظمتی در حوزه پزشکی اتفاق افتاد.
وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد پزشکان متخصص شهیر و جهانی رشد کرده اند که مایه افتخار هستند و این استعداد ها باید مورد تکریم قرار گیرند و این حرکت اتفاق مبارکی است.
حسینی ابراز داشت: امروز بیش از ۸۰۰ پزشک بومی در حوزه های مختلف در استان فعالیت می کنند که مایه افتخار و سربلندی است.

سطح علمی و اخلاقی دکتر محرابی برای دانشجویان، الگوست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش ضمن تقدیر از خدمات مجاهدان سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره مدافع سلامت شهید دکتر زارعی ،گفت: تکریم از دکتر صدراله محرابی تکریم از شرافت و انسانیت است و باید قدردان افرادی بود که در جامعه اثر گذاری مثبت دارند.
سید جواد هاشمی مهر در ادامه از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر کرد و افزود: ماندن شخصیت هایی همچون دکتر صدراله محرابی در کهگیلویه و بویراحمد و خدمت به مردم استان افتخار بزرگی برای همه ماست.
وی گفت: سطح علمی و اخلاقی دکتر محرابی برای دانشجویان، الگوست .
هاشمی مهر ابراز داشت: اثرات حوزه علم و پژوهش در ایام شیوع ویروس کرونا بر همگان مشخص شد و رسانه های بیگانه عنوان می کردند که جمهوری اسلامی توان مقابله با این بیماری را ندارد اما با توان همین دانشمندان داخلی توانستیم با این ویروس مقابله کنیم.

دکتر محرابی از پشتیبانان بنیاد نخبگان است

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تقدیر از شرکت کنندگان، گفت:در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی شاخص های توسعه، دستاوردی هست که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
سید حمدالله اکوانی افزود: براساس مستندات داخلی و بین المللی در برخی شاخص های توسعه از جمله حوزه بهداشت و درمان در منطقه و دنیا در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم که مایه مباهات و افتخار است.
وی ابراز داشت: به گفته یکی از صاحب نظران اروپایی به دلیل سیستم پیشرفته بهداشت و درمان و خودکفایی در مواد غذایی تحریم ها بر جمهوری اسلامی کمترین تاثیر را گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعزام بیمار به استان های همجوار مستغنی شده است ،گفت: یکی از این حوزه ها کلیه و مجاری ادراری است .
اکوانی بیان کرد: یکی از چهره هایی که خدمات گسترده ای در حوزه درمان، آموزش، پژوهش و مسئولیت اجتماعی دارند دکتر صدراله محرابی است .
وی گفت: حوزه پیوند و عمل در سیاستگذاری کلان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دکتر محرابی در این زمینه فعالیت های زیادی دارند و علاوه بر این از پشتیبانان بنیاد نخبگان نیز می باشد.
اکوانی بیان کرد: انتخاب دکتر محرابی به عنوان سرآمد حوزه سلامت بر اساس یک رسالت بزرگ که مدنظر رهبر انقلاب است انجام شده و در واقع این اتفاق تکریم از کسانی است که در عرصه های مختلف به ایفای نقش پرداخته اند.
این مسئول ابراز داشت: بنیاد نخبگان در این چرخه برنامه های مختلفی از جمله حمایت از دانشجویان، پژوهشگران و سرآمدان را در دستور کار قرار داده و امیدواریم بتوانیم گام های مثبتی را در جهت سنت و تثبیت فرهنگ مکتوب و رسانه ای سرآمدان عرصه های گوناگون برداریم.

دکتر محرابی نمونه عینی یک پزشک اخلاق مدار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار و تمامی مسئولان و شرکت کنندگان در این همایش تقدیر کرد و گفت: انسان سالم یکی از ارکان توسعه پایدار در هر کشوری است و متولی آن نیز خادمان سلامت و اساتیدی هستند که از خود مایه گذاشتند و در کنار مردم ماندند و خدمت کردند.
غلام نژاد با اشاره به اینکه در آموزه های دینی از تکریم اساتید تاکید شده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرماید؛ فضیلت علم از فضیلت عبادت نزد من محبوب تر است که این موضوع اهمییت علم و جایگاه آن را می رساند .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: سلامت خلق دارای اهمیت بالایی است و پیامبر فضیلت علم را از حج و جهاد بیشتر می داند .
وی گفت: از میان بندگان خدا عالمانی برگزیده می شوند که خداترس باشند و دکتر صدراله محرابی استاد اخلاق هستند.
غلام نژاد بیان کرد: دکتر محرابی یکی از نخبگان منطقه جنوب کشور است که ترجیح دادند در خدمت مردم کهگیلویه و بویراحمد باشند و این افتخار کمی نیست.
وی گفت: دکتر صدراله محرابی هر جایی که لازم شد در مباحث آموزشی و پژوهشی کمک کار ما هستند و مورد قبول تمام گروه ها و قشرهای دانشگاه علوم پزشکی هستند و جایگاه خاصی برای ایشان قائل هستیم.
غلام نژاد تاکید کرد: دکتر محرابی از حد و مرزهای حوزه پزشکی از تعرفه تا مسایل مالی خارج نشد و نمونه عینی یک پزشک اخلاق مدار است که هیچکدام از حد و مرزهای پزشکی را زیر پا نگذاشتند.
وی ابراز داشت: دکتر محرابی در راستای شعارسال تولید ،دانش بنیان و کارآفرینی از پژوهش و آموزش دست بردار نیستند و سرآمد هستند.

شاهرخ امیریان مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایزی از خدمات دکتر صدراله محرابی تجلیل کرد.

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

دومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شددومین آئین تکریم و الگو سازی از سرآمدان استان/ دکتر صدراله محرابی تجلیل شد

 

ارسال نظرات