خبرهای داغ:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

مهارت آموزی نیروهای مسلح متناسب با نیازهای جدید جامعه انجام می گیرد

اشرفی گفت: مهارت آموزی نیرو‌های مسلح استان با توجه به تعدد مراکز نظامی و انتظامی استان، باید به نقطه عطفی در سال ۱۴۰۱ تبدیل شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در کار گروه مهارت آموزی نیرو‌های مسلح استان، بیان کرد: این برنامه ریزی ظرف یک ماه آینده صورت گیرد تا اقدامات لازم بر اساس این برنامه، انجام شود.

اشرفی عنوان کرد: مهارت آموزی نیرو‌های مسلح استان با توجه به تعدد مراکز نظامی و انتظامی استان، باید به نقطه عطفی در سال ۱۴۰۱ تبدیل شود.

وی اضافه کرد: کارگروهی ذیل این گروه کاری تشکیل شود تا در جلسات ماهانه آن، موارد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: لازم است فنی و حرفه‌ای و معاونت کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم برنامه‌های عملیاتی خود را در این زمینه مشخص کنند تا دوره‌های مهارت آموزی نیرو‌های مسلح استان طبق این برنامه برگزار شود.

اشرفی با بیان این که امسال در زمینه رقم اشتغالزایی دست ما باز است و اختیارات لازم در این باره به استان‌ها واگذار شده، اظهار داشت: باید کاری کنیم که مهارت آموزی نیرو‌های مسلح با توجه به نیاز‌های جدیدی که در جامعه به وجود آمده، انجام شود.

وی گفت: در این راستا باید نیرو‌های مسلح نیازسنجی کنند و فنی و حرفه‌ای هم کد رشته‌های متناسب با نیاز‌های روز را که افراد آشنایی کمتری نسبت به آن‌ها دارند به دبیرخانه این گروه کاری گزارش کند.

 

اشرفی ادامه داد: دبیرخانه این گروه کاری باید کد رشته‌های جدید را به مراکز نظامی و انتظامی استان اعلام کند تا با فراهم شدن شرایط مورد نظر، دوره‌های مهارت آموزی در مراکز نظامی یا مراکز فنی و حرفه استان برگزار شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تأکید کرد: در دوره‌های مهارت آموزی ویژه نیرو‌های مسلح باید مربیان آموزش دیده نیرو‌های مسلح استان به مربیان فنی و حرفه‌ای کمک کنند.

اشرفی با بیان این که آموزش‌های نیرو‌های مسلح نباید به آموزش‌های نظامی محدود شود، اظهار کرد: دوره‌های مهارت آموزی نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی باید به گونه‌ای باشد که منجر به ایجاد اشتغال در استان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها