مجمع استانی معلمان ایران اسلامی با حضور فرمانده سپاه شهدا، مدیرکل آموزش و پرورش، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی و تعدادی از معلمان منتخب استانی در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۴۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

 به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، مجمع استانی معلمان ایران اسلامی با حضور حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا، جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش، شهاب احمدی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی و تعدادی از معلمان منتخب استانی، در سالن اجتماعات کانون بسیج ارومیه برگزار شد.

 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: شغل معلمی شغل انبیاست به همین دلیل معلم نماد عزت و غیرت یک جامعه است، کمک، ارتقا، اثربخشی و کارآمدی در نظام تعلیم، تربیت،  جریان‌سازی،  مشارکت و توسعه همه‌جانبه و عدالت آموزشی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره معلمان ایران اسلامی است.

 سردار حبیب شهسواری بر تربیت اصولی پایدار بر اساس آموزه‌های وحیانی و معارف تمدن‌ساز و انسان‌ساز تاکید کرد افزود: باید به دنبال رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان و دانش‌اموزان باشیم که حل این مساله با نگاه جهادی و عملیاتی امکان‌پذیر است.

 وی ادامه داد: آموزش و پرورش مقدس است و طبق گفته رهبر معظم انقلاب هیچ دستگاهی مهم‌تر از آموزش و پرورش نیست.

 دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران موجب پس‌رفت کشور می‌شود

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت:  مدیران باید تلاش کنند تا با انتقادپذیری بهترین تصمیمات را بگیرند، اگر کشور بخواهد به معنای واقعی پیشرفت کند، باید مدیرانی از جنس مردم در کشور مسئول باشند.

  سرهنگ پاسدار شهاب احمدی استان دخالت برخی نمایندگان در انتصابات مدیران را عامل پس‌رفت دانست و عنوان کرد: در انتصاب مدیران نباید منافع فردی در نظر گرفته شود بلکه با توجه به شایستگی و علم و رزومه کاری آن شخص مد نظر باشد.

 وی خاطرنشان کرد: مجمع معلمان ایران اسلامی با هدف کمک به دستگاه آموزش و پرورش برای کارآمدی بیشتر است و مسائل و مشکلات فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و در کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در تهران مطرح و حل می‌شود.  

انتهای پیام 

ارسال نظرات