پیام سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته قوه قضاییه

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون شهید بهشتی است.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۸۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه پیامی را صادر کرد.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضاییه کشور اسلامیمان و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی(ره) و شهیدان والامقام این عرصه.

 

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون شهید بهشتی (ره) است.

سپاه شهرستان کوهبنان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضائیه را به مجموعه  دادگستری شهرستان کوهبنان، تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار