خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از آمادگی برای ارائه کمک‌های بیشتر به خانواده‌های آسیب‌دیده در حادثه متروپل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۸۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

جمال شیبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که امروز (۳۱ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از آسیب‌دیدگان حادثه متروپل اظهار کرد: برخی از خانواده‌ها تحت پوشش سازمان بهزیستی بودند اما برای تحت پوشش قرار گرفتن دیگر خانواده‌هایی که شرایط قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) را داشتند، اقدام شده است.

به گزارش بسیج، وی افزود: تاکنون ۱۰ خانواده از آسیب‌دیدگان متروپل در خرمشهر به کمیته امداد امام(ره) معرفی شده‌اند که تقریبا هفت خانواده از این تعداد شرایط لازم را داشتند. در آبادان هشت خانواده به ما معرفی شدند که سه خانواده واجد شرایط بودند و اقدامات لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن انجام شده است. یکی از خانواده‌ها نیز واجد شرایط قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) بود اما اصرار داشت تحت حمایت تامین اجتماعی قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در بحث تامین لوازم ضروری نیز اعلام آمادگی کردیم اما از جاهای دیگر مشکل این خانواده‌ها رفع شد. آمادگی حمایت از دیگر خانواده‌ها، مساعدت مالی یا ارائه تسهیلات اشتغال را نیز داریم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کمک‌ها از مسیر واحد انجام شود تا هدفمند باشند و مشکل خانواده‌ها به صورت زیربنایی حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها