خبرهای داغ:

کولرهای آبی و بسته های معیشتی در روستای لاسجرد سرخه توزیع شد

در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند کولرهای آبی و بسته های معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۰۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فصل تابستان برنامه ها و اقدامات مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

در حاشیه برپایی این برنامه ها علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه حلقه صالحین شهدای گمنام ویژه نوجوانان بسیجی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا در مسجد شهید بهشتی به صورت مستمر و با موضوعات متنوع برگزار می شود.

او افزود: در راستای رزمایش مواسات و اقدامات مومنانه کمک های بسیار زیادی در سطح روستا انجام گرفته است. در طی دو دوره کولرهای آبی به همت جهاد سازندگی سپاه استان قائم آل محمد استان سمنان خردیداری و به همت بسیجیان پایگاه محمد رسول الله درب منازل خانواده های مورد نظر تحویل داده شد.

همچنین با هدف کاهش فشارهای اقتصادی 50 بسته معیشتی به مناسبت به همت بسیجیان با یاری خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شذد. این بسته شامل ملزومات و مایحتاج اولیه زندگی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها