مراسم عقد وازدواج شصت زوج جوان یزدی تحت عنوان برنامه ایران جوان بمان با حضورعامه مردم دارالعباده به همت مدیریت اجتماعی ناحیه شهید منتظر قائم در محل امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۰۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ دوم پاسدارجواد دشت آبادی درمراسم عقد و ازدواج شصت زوج جوان یزدی که تحت عنوان برنامه ی ایران جوان بمان در محل سید جعفر یزد برگزار شد گفت: امروز با تهدید بزرگی در مبحث جمعیت روبرو هستیم؛ همه ی فعالین حوزه ی جمعیت باید گفتمان سازی دستورات وفرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را در حوزه ی سبک زندگی جدی بگیرند و ضمن شناسایی آسیب های موجود دراین حوزه در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی یک ازدواج آسان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فرض قطعی و فوری عنوان فرمودند؛ همه ی افراد به نوبه ی خود رسالت سنگین جهاد تبیین را به ویژه در حوزه ی تبیین فرهنگ اسلامی و تاکید آن بر ضرورت ازدواج آسان و فرزند آوری را باید به نحو احسن انجام دهند.
جانشین فرماندهی ناحیه ی شهید منتظر قائم در پایان تصریح نمود: یکی از وظایف مهم بسیج در زمانی که ازدواج ها به دلیل موانع ، تشریفات و تجملات، بسیار سخت شده است برگزاری این گونه مراسمات شاد، مفرح و معنوی برای جایگزینی فرهنگ غربی با اسلامی و تبلیغ ازدواج آسان جوانان می باشد.
در پایان مراسم، ضمن برگزاری مراسم عقد و ازدواج آسان برای این زوج های جوان ازحضور گرم آنها در این مراسم معنوی و شاد تجلیل شد.

ارسال نظرات