در مراسمی به همت سپاه ناحیه امام هادی(ع) از فعالان رزمایش جهاد امیدآفرینی اعم از مدیران و مسئولین شهری و گروه های جهادی مردمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۵۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در مراسمی به همت سپاه ناحیه امام هادی(ع) از فعالان رزمایش جهاد امیدآفرینی اعم از مدیران و مسئولین شهری و گروه های جهادی مردمی با حضور سرهنگ علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع)،  حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهرشهر، غفور قاسم پور فرماندار ویژه کرج و معاون استاندار البرز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه مهرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: حرکت های جهادی مسئولین و مردم نقطه اوج وحدت و همدلی می باشد و این حرکت ها برای رشد و تعالی محلات کم تر برخوردار اثرگذار خواهد بود.

وی خبر داد: مرحله دوم رزمایش جهاد امیدآفرینی در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر در سایر مناطق محروم و کم تر برخوردار برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رزمایش به مدت ۱۰ روز؛  از ۳ خرداد لغایت ۱۳رخرداد پیرامون مسائل اجتماعی،  فرهنگی و اقتصادی در مناطق کم تر برخوردار شهرک امیرالمومنین(علیه السلام) و شهرک ولیعصر(عج) کرج، به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری مناطق ۳ و ۴ کرج، شهرداری کمالشهر، شرکت توزیع برق مهرشهر، سازمان سیما،منظر، فضای سبز شهری کرج، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، اداره ورزش غرب کرج، شرکت آبفا مهرشهر، صدا و سیما البرز، ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) البرز، بهزیستی ، فنی و حرفه ای و سایر نهادها و ادارات در دارالقرآن موعود برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها