خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر بمناسبت روز ملی اصناف پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۸۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرتیپ پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر بمناسبت روز ملی اصناف پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری روز یکم تیرماه به نام روز ملی اصناف گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی چرخه تولید، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد کشور است. اصناف، کسبه و تجار بعنوان یک قشر متدین در ایران اسلامی همواره در خدمت اسلام بوده و در همه میدان های انقلاب اسلامی حضور فعال و تاثیرگذار داشته اند.
حماسه آفرینی شهدای اصناف در 8 سال دفاع مقدس، مشارکت موثر و بی نظیر این قشر در نهضت مواسات و همدلی در قالب کمک های مومنانه و همراهی موثر کسبه در عرصه مقابله با بیماری کرونا تنها نمونه هایی از افتخارآفرینی درخشان بازاریان است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و فراموش نخواهند شد؛ در سال جاری نیز که مزین به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شده است قشر اصناف با بهره گیری از روحیه انقلابی و جهادی بعنوان پرچمداران جهاد اقتصادی در خط مُقدم مقابله با تحریم های ظالمانه نقش آفرینی می کنند.
اینجانب یکم تیرماه، روز ملی اصناف را به شما اعضای جامعه شریف اصناف کشور بخصوص کسبه متدین و انقلابی استان فارس تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این قشر انقلابی را ازخداوند منان مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار یداله بوعلی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها