بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که همه مسئولان استان بوشهر نقدپذیر و پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۱۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: ارتباط با رسانه‌ها را به عنوان یک اولویت برای خودم می‌دانم و قطعاً این ارتباط به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از همه جریان‌های سیاسی و فکری استقبال می‌کنیم و در اتاق ما روی همه اصحاب رسانه و فعالان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… باز خواهد بود و از نظرات آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود مشکلات و فشار‌های اقتصادی که در کشور وجود دارد، موضوعات مختلفی برای امیدبخشی به مردم وجود دارد که باید به سراغ آن‌ها برویم.

رسانه‌ها راهکار بدهند

وی بیان کرد: دولت برنامه‌های مهمی از جمله مردمی‌سازی یارانه‌ها را اجرایی کرده است که هرچند فشار‌هایی به مردم وارد شده، ولی امید می‌رود که امسال و اوایل سال آینده شاهد گشایش‌هایی در حوزه اقتصادی کشور باشیم.

پورات با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار می‌رود در کنار انتقاد‌های خود راهکار‌هایی را نیز ارائه کنند افزود: همه باید نقدپذیر باشیم و قطعاً در مقابل باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود منشور اخلاقی رسانه‌ای که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده را مطالعه کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات