آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در دنیا سرآمد است گفت: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در بین بیش از ۲۰۰ کشور دنیا برتر است و در الگوسازی بسیار موفق عمل کرده و روز به روز باید برای کشورهای مسلمان و دنیا الگو باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۲۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار با کارکنان دستگاه قضا استان مرکزی با تبریک هفته قوه قضاییه در اراک: قانون اساسی کانون محبت بر سر مظلومان و شمشیر برنده برای مفسدین و ظالمان است.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: به برکت نعمت ولایت‌فقیه در انقلاب نعمت‌های فراوانی برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان فراهم‌شده که یکی از شاخه‌های مهم ولایت‌فقیه، شاخه قضا است.

وی ادامه داد: مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باور نمی‌کردند که خدا این پیروزی بزرگ را برای مردم به ارمغان بیاورد اما لطف خدا شامل شد و امروز همه باید قدردان این انقلاب باشند چراکه به برکت انقلاب دستاوردهای فراوانی ایجادشده و غفلت از دستاوردهای انقلاب خطایی نابخشودنی است.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: دستگاه قضایی در انقلاب اسلامی امید را در دل مردم احیا کرد و امروز بعد از ۴۳ سال از انقلاب به کانون امید و دلگرمی مردم تبدیل‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در دنیا سرآمد است و در بین بیش از ۲۰۰ کشور دنیا برتر است و در الگوسازی بسیار موفق عمل کرده و روز به روز باید برای کشورهای مسلمان و دنیا الگو باشد.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: همچنین به برکت انقلاب اسلامی دستگاه قضایی کشور باید برای ۶۰ کشور مسلمان و سایر کشورهای منطقه شاخص باشد.

وی با اشاره به اینکه الگوی دستگاه قضایی نباید در شعار و سخنرانی‌ها باشد بلکه باید در عرصه عمل، نظام قضایی و روابط قضایی، جمهوری اسلامی همواره کارنامه درخشان داشته باشد ادامه داد: دستگاه قضایی آخرین امید است و باید جراحی را خوبی انجام دهد و حقوق مردم را احقاق حق کند و اجرای عدالت را با نحو احسن انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: انتظار است دستگاه قضایی در استان مرکزی نمونه باشد و در برخورد با شیاطین و نفوذی‌ها در برنامه هفتم الگو باشد.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت در همه بخش‌ها از رسالت‌های قوه قضائیه است افزود: باید با نگاه تحول و تعالی رسالت‌های خود را به‌خوبی در گام دوم انقلاب انجام دهد و البته بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند گذشته بسیار مورد اهمیت است.

وی گفت: توجه دستگاه قضایی به ظرفیت‌ها و تهدیدات فضای مجازی یک ضرورت مهم است و در استان مرکزی این مسئله باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد و اگر در حوزه فضای مجازی غفلت شود آسیب‌های بزرگی متحمل خواهیم شد.

امام‌جمعه اراک خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های همه‌جانبه در اوج اقتدار است و همه ما به شهدا، اهل‌بیت و امام خمینی(ره) مدیون هستیم و باید تلاش کنیم تا مایه امید در جامعه و کشورهای مسلمان باشیم و همواره از ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات