خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی نهاوند:

شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور هستند

همدان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: آیت الله محمد علی حیدری یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نهاوند است که باید به عنوان یک سرلوحه در سطح شهرستان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۸۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: همچنین ویژه برنامه شادمانه کودک و نوجوان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور گروه نمایشی میعادگاه هنر نهاوند برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: در ایام برگزاری جشنواره در شهرستان نیز میزبان چندین برنامه هستیم که در فضایی شاد و مختص کودکان اجرا می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه شادمانه برای کودکان تدارک دیده شده و روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح نمایش موزیکال و شاد را داشتیم.

بحیرایی تصریح کرد: همزمان با جشنواره اصلی در شهرستان نیز برنامه‌های خوب و شادی متناسب با کودکان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد نشاط و شادی، امیدآفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادها درصدد هستیم برنامه‌های شاد و متنوع را برای اقشار ضعیف به صورت رایگان اجرا کنیم.

وی بیان داشت: نمایش تئأتر کودک و نوجوان در فضایی شاد اجرا می‌شود که از شهروندان درخواست داریم کودکان را برای دیدن این برنامه به مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد نهاوند بیاورند و از همه دعوت می‌کنیم.

بحیرایی در ادامه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله محمد علی حیدری گفت: آیت الله محمد علی حیدری یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نهاوند است که باید به عنوان یک سرلوحه در سطح شهرستان قرار بگیرد.

وی افزود: شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور هستند و باید ویژه برنامه‌ای در خور شأن این شخصیت بزرگ برگزار شود و به عنوان یک برنامه شاخص در کل کشور اتفاق بیفتد و در استان نمود پیدا کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: یک برنامه مهم در شهرستان نهاوند با حضور آیت الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری و با مداحی صادق آهنگران در روز سه شنبه ۷ تیر برگزار می‌شود که امیدواریم این برنامه به خوبی انجام شود.

شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات