خبرهای داغ:

ایجاد امنیت درهندیجان باتلاش سپاه ، بسیج و انتظامی

فرمانده انتظامی هندیجان در جمع خبرنگاران شهرستان از کشف و ضبط ۳۶هزار لیتر سوخت قاچاق و نزدیک به ۱۱میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان هندیجان و همچنین ایجاد امنیت با تلاش و همکاری سپاه ، بسیج و انتظامی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۸۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،سرهنگ کاظم میر مقدم اظهار داشت : انتظامی شهرستان بصورت ۲۴ساعته با هوشیاری کامل و رعایت قانون و مقررات برای رفاه حال مردم با امنیت و آرامش با جدیت در حال خدمات رسانی می باشد که دراین رابطه از حضور به موقع نیروهای مخلص بسیج و سپاه که همکاری خوبی در حفظ امنیت با انتظامی شهرستان هندیجان را دادند تقدیر و تشکر می شود .

فرمانده انتظامی هندیجان عنوان نمود : امنیت شهرستان هندیجان خط قرمز انتظامی است و همچنین تجهیز ناوگان خودرویی به انتظامی شهرستان هندیجان برای ماموریت های محوله اضافه شده است.

سرهنگ میر مقدم عنوان کرد : گشت های شبانه روزی محسوس و نامحسوس ماموران انتظامی در شهرستان با تمامی ظرفیت ها انجام می گیرد و از سپاه و بسیج که نهایت همکاری را دارند تقدیر و تشکر می شود .

فرمانده انتظامی تاکید نمود که هر هفته روز های چهار شنبه با مردم شهرستان از ساعت ۹صبح الی ۱۱ملاقات عمومی داریم و همچنین انتظامی هندیجان از علاقمند به پلیس افتخاری دعوت و جذب می نماید و می توانند به معاونت نیروی انسانی انتظامی شهرستان مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها