خبرهای داغ:

تعمیر وسایل سرمایشی چند خانواده نیازمند در شهرستان آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، از تعمیر وسایل سرمایشی خانواده های نیازمند روستاهای همجوار شهرستان آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۸۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود: گروه جهادی شهید سوتی با تهیه وسایل برای چند عدد یخچال،کولر و... خراب شده چند خانواده نیازمند آنها را تعمیر کرده اند.


سرهنگ احمدی ادامه داد: بسیجیان کار آفرین و کار بلد و با تجربه گروه جهادی، بسیجیان ،داوطلبانه مسئولیت تعمیر و تهیه قطعات خراب شده وسایل سرمایشی چند خانواده نیازمند ، را جهت تعمیر بر عهده گرفته اند.


سرهنگ احمدی ادامه داد:چند یخچال و کولر توسط بسیجیان عزیز که فقط برای رضای خداوند متعال کار می کنند تعمیر شده اند و با نصب قطعات با کیفیت بر روی این وسایل سرمایشی به خانواده های نیازمند بازگشته اند، و نیز روزانه درحال حمل و نقل این وسایل با خودرو های بسیج و سپاه آبادان از درب منازل نیازمندان تا مقر حوزه ابوالفضل (ع) جهت تعمیر انجام می شود.


سرهنگ احمدی در پایان گفت: بسیجیان مجاهد و جهادگر در راه خدا به معنای حقیقی کلمه ثابت کرده اند که کار در راه خدا خسته ناپذیر است ، بسیجیان عزیز با توجه به دمای ۵۰ درجه و شاید بیشتر شهرستان آبادان در حال کار فی سبیل الله به صورت روزانه برای رضای خداوند متعال و خدمت به مردم عزیز و انقلابی هستند و امیدواریم که با لطف خداوند متعال در تمامی مراحل خدمت به مردم گام های موثری برداریم.

 

توزیع ۱۰۰ عدد بسته معیشتی بین نیازمندان روستاهای آبادان

همچنین جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، از توزیع ۱۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان چند روستای همجوار شهرستان آبادان، با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.

سرگرد پاسدار صادق هجریان افزود: بسیجیان عزیز و جهادگر حوزه ابوالفضل علیه السلام با دست در دست گذاشتن همدیگر ۱۰۰ بسته معیشتی دیگر را تهیه کرده اند و آنها بین چند خانوار نیازمند توزیع کرده اند.


سرگرد هجریان ادامه داد: بسته های معیشتی شامل یک عدد کیسه برنج ،مرغ،شکر،روغن،عدس،نخود و... میباشند ، که هر بسته به قیمت ۶۰۰هزار تومان میباشد‌.


ایشان در پایان گفت: بسیج و سپاه شهرستان آبادان، با تمام توان و قدرت در کنار مردم عزیز و انقلابی است، و نیز از مسئولین محترم شهرستان آبادان ، و خیرین در کارهای جهادی سپاه و بسیج جهت کمک رسانی به مردم عزیز نیازمند این شهر دعوت به عمل می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها