بسیج با تمام توان در جهت خدمت به مردم گام برمی دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد گفت: بسیج در همه شرایط و با تمام توان و ظرفیت در راستای خدمت رسانی به مردم، کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلام ناب گام برمی دارد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۱۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور رضویون در سطح روستا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه از ساعت ۲۲ الی 1 بامداد برگزار شد.

همچنین ایستگاه ایست و بازرسی همراه با گشت محله محور به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) روستا اروانه برگزار و حسن رادمهر فرمانده حوزه موقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سرخه از برنامه ایست و کنترل سرکشی و بازدید کرد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت های رضویون در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه و محلات توسط بسیج با هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری اجرا می‌شود و بسیجیان در راستای امنیت محلات اقدام به گشت زنی می‌نمایند و افراد بکارگیری شده در این گشت‌ها آموزش لازم را دیده اند.

او افزود: این نیروها با نگاه جهادی و اخلاص در شرایطی سخت حضور پیدا می‌کنند و کمک بسیار جدی برای تأمین امنیت محلات محسوب می‌شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) بیان داشت: بسیج در همه شرایط و با تمام توان و ظرفیت در راستای خدمت رسانی به مردم،  کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلام ناب با دو بال شهادت و ولایت با الگوگیری از شهیدان در این مسیر مهم قدم برمی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار