خبرهای داغ:
کبیری تاکید کرد؛ 

ضرورت برنامه ریزی مناسب برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۱۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین، به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولین کمیته های استانی برگزار شد.

ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین با تاکید بر ضرورت پویایی کمیته های زیر مجموعه ستاد اربعین و تشکیل جلسات فعال این کمیته ها اظهار کرد: پیش بینی لازم در خصوص خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائرین حسینی(ع) با هماهنگی میان بخشی امکان پذیر است تا همچون ادوار گذشته استان قزوین نیز در این حرکت عظیم مشارکت خوبی داشته باشد. 

وی افزود: جلسات هماهنگی کمیته های تخصصی استانی با هدف پیشگیری از موازی کاری برگزار می شود و اقدامات باید به گونه ای انجام شود که در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید. 

کبیری ادامه داد: به دلیل محدودیت زمانی موضوعات و اقدام کمیته ها باید ظرف ۲ هفته آینده به ستاد اربعین گزارش داده شود که در صورت نیاز، زمان لازم جهت هماهنگی برخی امور، اعتبار لازم و دستور اقدام از مراجع بالاتر وجود داشته و با پیگیری موارد مطرح شده، موانع مرتفع شود. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به ضرورت آگاه سازی و اطلاع رسانی زائران در امور امنیتی، اجتماعی و فرهنگی، نیازهای سفر، توصیه های بهداشتی، اقلام مورد نیاز، اشیاء و داروهای ممنوعه در کشور عراق اضافه کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت کمیته اطلاع رسانی و هماهنگی کمیته های دیگر یک بسته کامل آموزشی و توجیهی تهیه شود تا موضوع آموزش و آگاه سازی به نحو مطلوب صورت گیرد و اطلاعات لازم در اختیار موکب داران و زائران در زمان معین قرار داده شود.

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص دستورالعمل و وظایف کمیته های ذیل این ستاد بحث و گفتگو شد و مسئولین کمیته ها نیز به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها