خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۴۰ هزار جوجه رایگان در مناطق کم برخوردار سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی بیش از ۴۰ هزار جوجه یک روزه در دومین مرحله به صورت رایگان در مناطق مرزی و کم برخوردار سردشت توزیع شد
کد خبر: ۹۴۴۰۵۴۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

سرهنگ عبدالله آذرنیاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: این قرارگاه به همت جهادگران بسیجی شهرستان در راستای جلوگیری از معدوم سازی جوجه های یک روزه توسط مرغداری ها و کمک به اهالی مناطق مرزی و کم برخوردار به ابتکاری جدید دست زد.

وی افزود: در این اقدام جهادی، مرغداری هایی که قادر به نگهداری و پرورش جوجه های یک روزه خود نبودند و می خواستند جوجه ها را معدوم کنند، شناسایی شدند.

وی بیان کرد: بعد از شناسایی، هماهنگی های لازم به عمل آمد تا مرغداران جوجه ها را تحویل جهادگران داده و در بین مردم توزیع کنند.

آذرنیاد اظهار کرد: این دومین مرحله از اجرای طرح فوق است که در این مرحله یک بار کامیون جوجه به تعداد 40 هزار به ارزش 4 میلیارد ریال از یک مرغداری در شهر تبریز تحویل گرفته شد و سپس با حضور جهادگران، در میان کشاورزان و باغداران مناطق مرزی کم برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام جهادی برای نخستین بار انجام می شود، اضافه کرد: در هفته گذشته نیز بیش از 40 هزار قطعه جوجه در بین مردم به صورت کاملا رایگان توزیع شد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار