خبرهای داغ:
یک کارشناس مسایل فرهنگی گفت: نقش بانوان و همسران در تربیت جامعه اسلامی و رسیدن به قله‌های رفیع انسانیت بی‌بدیل است.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۲۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام شاهسون در همایشی که با موضوع اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده برگزار شد، بر اهمیت حضور بانوان در عرصه های اجتماعی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده و مودت بین زوجین افزود: توصیه امام راحل همواره به زوج های جوان این بود که با هم رفیق باشید و اگر بخواهید زندگی خوبی داشته باشیم باید همراه مودت زندگی کنید.
وی گفت: نقش خانم ها ودر تربیت جامعه ای اسلامی بی بدیل است زیرا اساس تربیت از دامن مادر شروع می شود و انقلاب اسلامی ارزش های بانوان را صد برابر کرد.
حجت الاسلام شاهسون در امور استحکام خانواده، مهم آن صفا و صمیمیت بین زن و شوهر است و اینکه لوازم زندگی چه کیفیتی داشته باشد مهم نیست.
مشاوره حوزه علمیه و کارشناس سبک زندگی اسلامی با اشاره به معنویت بدست آمده از انقلاب اسلامی تصریح کرد: خیال نکنید که هشت سال دفاع مقدس را توپ و تانک نگه داشت، آنچه سنگرهای ما را حفظ کرد معنویت بود.
ایشان افزود: توصیه های اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را باید به دقت آویزه گوش کنیم. اول تبیین انقلاب اسلامی، این که بر این انقلاب اسلامی چه گذشت. دوم غیرت دینی، زیرا اگر غیرت دینی باشد وضع خیابان های ما متحول می شود.
در پایان اظهار داشت: امروز اسلام با قدرت و افتخار حرف های منطقی خود را به دنیا می زند. هر چند برخی گرانی ها مردم را آزار می دهد، اما باید عظمت انقلاب را هم ببینیم. امروز در دنیا سرافراز هستیم و باید این عظمت را تبیین و موفقیت های برجسته انقلاب اسلامی را اعلام کنیم و باید جوهر اسلام را زنده نگه داریم.
این همایش به همت پایگاه بسیج خواهران شهیده موسویان ،حوزه حضرت زهرا سلام الله علیهاو پایگاه حضرت محمد صلوات الله علیه ،حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در مکان مسجد حضرت محمد صلوات الله علیه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها