شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود گفت: باید با تلاش همگانی تسریع در اجرای سند تحول قضایی ابلاغی مقام عظمای ولایت، احقاق حقوق شهروندی و مطالبه به حق مردم را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۲۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

احقاق حقوق شهروندی با اجرای سند تحول قضاییبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه برگزار شد با بیان اینکه نتایج اقدام‌های زیرساختی اقتصادی دولت به گفته کارشناسان در آینده نزدیک ۶ ماه تا یکسال برای مردم مملوس می‌شود، افزود: ایران مقتدر در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌ها و توسعه را به همت مردم و متخصصان تجربه و به جهانیان اثبات کرد و اقتصاد و معیشت مردم در این دولت در اولویت کار قرار دارد.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دوره سخت معیشتی به زودی پایان می‌پذیرد، ادامه داد: مردم در تمامی صحنه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شجاعانه پای کار هستند.
او افزود: خطر پذیری و شجاعت خطر پذیری در تصمیمات رییس جمهوری از ویژگی‌هایی برای اعتلای اقتصاد، معیشت و مطالبه‌های به حق مردمی است.
امام جمعه موقت شاهرود با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: نامگذاری روز‌های این هفته پرمعنا و بجاست، باید با تلاش همگانی تسریع در اجرای سند تحول قضایی ابلاغی مقام عظمای ولایت، احقاق حقوق شهروندی و مطالبه به حق مردم را شاهد باشیم.


او از تلاش‌های قضات و کارکنان قضایی، دادستان و ضابطان قضایی برای آسایش و آرامش بیشتر مردم در شاهرود تقدیر کرد.
نظری به استفاده بهینه از حامل‌های انرژی و به ویژه آب برای بهره‌مندی بیشتر مردم در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: تمام مسوولان اجرایی و مسوولان شرکت آب و فاضلاب به مسایل آب در شاهرود واقف هستند.
امام جمعه موقت شاهرود بیان کرد: از استاندار پرتلاش استان سمنان و همه مسوولان مرتبط در این حوزه از طرف مردم دعوت می‌شود، برای حل مسئله آب این شهرستان در نشستی تخصصی قبل از بوجود آمدن بحران سریع اقدام کنند.
او ادامه داد: چنانچه عملیات اجرایی و ایجاد سد برای ذخیره و تامین آب این منطقه از استان سمنان مقدور و کارشناسی نیست آن را شفاف به مردم اطلاع رسانی نمایید.
امام جمعه موقت شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و جهاد تبیین که نیاز ضروری جامعه امروز است، اشاره کرد و اظهار کرد: تبلیغ و تبیین دین اسلام در انحصار فرد، گروه یا سازمانی نیست بلکه وظیفه همگانی است.
نظری با بیان اینکه تبلیغ مراحل و روش خاص دارد و بر محور‌های علمی و عملی استوار است، افزود: شناخت مخاطب و نیاز‌های علمی وی، اصلی مهم و تاثیرگذار در تبلیغ بشمار می‌رود.
امام جمعه موقت شاهرود به برکات حوزه علمیه در پرورش طلاب کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی در جای جای ایران اسلامی و دنیا اشاره کرد و گفت: این پرورش یافتگان جهاد تبیین را در دنیا به منصه ظهور رساندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها