خبرهای داغ:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طرح ملی ایرانیان (یادواره غدیر) در سرخه برگزار شد

در هشتمین هفته از آغاز طرح ملی پیاده روی ایرانیان (یادواره غدیر) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۳۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در هشتمین هفته از آغاز طرح ملی پیاده روی ایرانیان (یادواره غدیر)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سرخه ساعت ۷ صبح با مشارکت بیش از هزار و پانصد نفری مردم به صورت خانوادگی و انفرادی با پیمایش مسیر سه کیلومتر از میدان امام به سمت میدان بهشتی شهرستان سرخه برگزار شد.

این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

لازم به ذکر است برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی با حضور ورزشکاران و انجام حرکات ورزشی از سایر  هیئات های ورزشی از دیگر محورهای این همایش بود.

اجرای سرودی در وصف غدیر و حضرت علی از کانون آوای انتظار، انجام نرمش صبحگاهی، اجرای حرکات نمایشی کاراته، شمشیر بازی، بازی های بومی و محلی، طناب زنی و همخوانی سرود سلام فرمانده از برنامه های اجرا شده در همایش پیاده روی شهرستان بود.

گفتنی است در طول مسیر با ایجاد غرفه های صلواتی از شرکت کنندگان  پذیرایی و برگزاری غرفه های نقاشی کودک، غرفه سلامت و صنایع دستی مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان مراسم با حضور مدیران استانی و شهرستانی هدایایی ارزشمند (سه دستگاه دوچرخه سواری و 40 کارت هدیه) به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

مصطفی عربی رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان سرخه در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط در خانواده، توسعه فعالیت بدنی، کاهش کم تحرکی،و گرایش به فعالیت های گروهی و ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در بین مردم عنوان کرد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توسعه ورزش همگانی گفت: رهبر انقلاب در این خصوص فرموده‌اند: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است

این همایش با همکاری فرمانداری‌، شهرداری شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، هیئت ورزش های همگانی، نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

همایش ملی پیاده‌روی ایرانیان (یادواره غدیر) از شانزدهم اردیبهشت در سراسر کشور آغاز و هجدهم آذر ماه به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها