نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر بخش گندمان با حضور رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۵۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور ریاست سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و جمعی از بسیجیان و مسؤلان شهرستان بروجن نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت برادر و خواهر بخش گندمان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و حوزه خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها دایر شد بخشی از عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج در سال 1400 در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور پس از افتتاح نمایشگاه و بازدید از عملکرد پایگاه ها به ایراد سخن پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه بسیجیان در پایگاه های مقاومت گفت: کارهایی که با اخلاص و برای رضایت خداوند متعال انجام شود سرشار از برکات الهی است.

سردار حیدر بابا احمدی در ادامه به ماموریت های پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف پنج­­گانه انقلاب اسلامی و نظام الهی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) تحقق جامعه اسلامی است و لازمه این امر شکل گیری محله های اسلامی می باشد. لذا ماموریت پایگاه بسیج این است که هر پایگاهی بتواند با محوریت مسجد و با بکارگیری ظرفیت های مردمی و دستگاه های مختلف محله خودش را به یک محله اسلامی تبدیل کند.

ارسال نظرات