امروز صبح کارگاه تجربه نگاری با مدیریت سرهنگ نورمحمدیان مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه استان در میان کارکنان پایور سپاه بردسیر برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۴۱۰۶۰
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

بسمه تعالی 

صبح امروز کارگاه تجربه نگاری خاص همکاران پایور این شهرستان با مدیریت سرهنگ نورمحمدیان مسئول دانش و پژوهش سپاه ثارالله در سالن جلسات سپاه بردسیر برگزار گردید .

نورمحمدیان در آغاز کارگاه گفت : امروزه تهدیدات زیادی در حال شکل گرفتن میباشد و ما به ناچار باید با آنها روبه رو شویم بر همین اساس ماموریت های ما هم به نسبت زیادتر خواهد شد .

وی در ادامه اضافه کرد : ما باید از تجربیات همه اقشار استفاده کنیم و آنها را سرلوحه ماموریت های خود قرار دهیم ما در قالب تیم های اندیشه ورز از نظرات همه دوستان استفاده ودر ادامه نواقص آنها را گرفته و در نهایت یک راهکار بسیار خوب و سازنده را از دل این نظرات بیرون خواهیم آورد . 

 

در ادامه بعد از بیانات سرهنگ نورمحمدیان جناب آقای جدیدی از همکاران معاونت دانش و پژوهش در قالب کلاس و کارگاه تعریف عامیانه ای از تجربه را برای دوستان توضیح داد و مفهوم تجربه و چگونگی نوشتن تجربه را روی فرم های خاص تجربه نگاری به صورت کامل و از طریق پاورپونت برای کارکنان این ناحیه تشریح کرد .

وی گفت : ما در خیلی از حوزه ها در سپاه میتوانیم تجربه بنویسیم مثل حوزه آمادی حوزه مهندسی حوزه مالی  و برنامه ریزی ،ترابری و خیلی از حوزه های دیگر . 

در پایان  از کارکنان ناحیه بردسیر که عملکرد نسبتا خوبی در حوزه تجربه نگاری داشتند تشکر و قدردانی به عمل آمد . 

ارسال نظرات