خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: احیای کارکردهای مساجد در کل کشور به ویژه در استان همدان یکی ار ضرورت‌های بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۹۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: احیای کارکردهای مساجد در کل کشور به ویژه در استان همدان یکی ار ضرورت‌های بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بسیج همگام و هم دوش با سایر ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی برنامه‌های مختلفی را در راستای احیا و به‌روزرسانی کارکرد مساجد دارد که طرح اسوه یکی از این کارکردها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به مزایای طرح اسوه گفت: در این طرح بازدید میدانی از عملکرد پایگاه‌های مقاومت صورت گرفته که در پایان، شرایط و فرصت لازم برای رقابت سازنده فراهم می‌شود.

وی گفت: از جمله اهداف این طرح می‌توان به ایجاد شور و نشاط و تکاپو بین پایگاه‌های بسیج، ارتقا سطح کیفی پایگاه‌ها و شناسایی پایگاه نمونه و موفق نام برد.

حسنی عنوان کرد: مهمترین هدف برگزاری این طرح انتقال تجربیات بین پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهر همدان است که در راستای بهبود عملکرد آنان موثر خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه اکثر پایگاه‌های بسیج در مساجد مستقر هستند که با توجه به شرایط به وجود آمده می‌توانند در راستای شکوفایی استعدادهای اقشار مختلف مردم گام هایی بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات