خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از تشکیل جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات ساختمان عدالت منطقه 300 دستگاه اهواز و اتخاذ تصمیماتی دراین خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۳۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با پیگیری این دادسرا و در راستای نظارت بر حقوق عامه، پس از بازدید از محل اسکان موقت ساکنین ساختمان عدالت و همچنین بازدید از ساختمان موصوف فورا جلسه‌ای با حضور اعضای شورای تامین و ستاد بحران اهواز در دادسرای مرکز استان برگزار که منجر به صدور تصمیماتی در این خصوص گردید.

وی تصریح کرد: در پایان این نشست مقرر شد که شرایط فنی ساختمان توسط تیمی از مهندسان خبره نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی و شهرداری اهواز بررسی و در خصوص استحکام ساختمان و قابلیت اسکان و بهره برداری ساکنین تصمیم گیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: با توجه به تخلیه ساختمان توسط ساکنین به دلیل احتمال وقوع حادثه، دستورات لازم در تهیه و تامین محل سکونت مناسب برای ساکنین ساختمان صادر شد.

وی ادامه داد: در خصوص اقدامات حقوقی-قضایی ساکنین نیز مقرر شد که نامبردگان هرگونه مطالبه خسارت را از طریق مراجع قضایی صالح پیگیری تا نسبت به آن رسیدگی سریع و قانونی انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،اهالی مجتمع مسکونی عدالت ۲ در حالی بیش از پنج سال در این ساختمان سکونت دارند که این ساختمان پایان کار نداشته و یکبار در سال ۹۲ فرونشست و فنداسیون آن خبرساز شده بود.

زمان زیادی از حادثه متروپل نگذشت که 53 خانوار ساکن ساختمان «عدالت ۲» متعلق به تعاونی بیمارستان ابوذر واقع در منطقه 300 دستگاه اهواز در اعتراض به اینکه این ساختمان‌ بدون پایان کار و نیمه‌کاره به بهره‌برداری رسیده از ترس خراب شدن آن ساختمان را ترک کرده در فضای سبز در مقابل ساختمان چادر زدند.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
پر بیننده ها