خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان،از ساخت یک باب منزل برای خانواده نیازمند زیر خط فقر با همت حوزه روستایی حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۴۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود: خانواده ای نیازمند و دارای فرزندانی معلول در روستای طره بخاخ که مدتی با کمک خیرین در خانه مستاجر بوده اند و با انتهای قرار داد باید منزل خود را تخلیه کنند که با ورود بسیجان حوزه ابوالفضل(ع) و با کمک یکی از خیرین قطعه زمین کوچکی برای این خانواده در روستای طره بخاخ خریداری شد.

سرهنگ احمدی ادامه داد: بعد از خریداری زمین گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) مثل همیشه در میدان جهاد فی سبیل الله حاضر شده اند ، و ساخت یک منزل برای این خانواده در زمین خریداری شده را برعهده گرفته اند.

سرهنگ احمدی گفت: بسیجیان عزیز و با سواد که در گروه سازندگی حضرت ابوالفضل علیه السلام هستند و گروه جهادی فعال و خسته ناپذیری را جهت کمک رسانی و محرومیت زدایی تشکیل داده اند اعم از معلم ، مهندس معماری ، روحانی ، نظامی ، بنا کار ،کاشی کار ، برق کار و... می‌باشند به میدان آمده اند و در حال ساخت یک خانه با این همه تخصص و تلاش هستند.


سرهنگ احمدی در پایان گفت: در نظر داریم با سرعت بالایی خانه را کامل بسازیم و با همت سپاه و بسیج آبادان خانه را مجهز و تحویل این خانواده عزیز و نیازمند بدهیم ، سپاه و بسیج مسئولین ، محترم شهرستان آبادان را نیز جهت همکاری با گروه های جهادی سپاه آبادان جهت کمک رسانی به مردم عزیز و ولایتمدار دعوت به عمل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها