خبرهای داغ:
مدیران این مقطع حساس جمهوری اسلامی باید با این باور به میدان بیایند چرا که این میدان جنگ را دشمن رو به روی ما فعال نگه دداشته است.  
کد خبر: ۹۴۴۱۱۵۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دوره توانمندسازی فرماندهان، اعضای شورای حوزه ها، پایگاه ها، مربیان و سرگروه های صالحین به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن جلسات اداره برق قزوین با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه ناحیه احب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

 

سردار آتانی در این مراسم بیان کرد: شما فرماندهان و بسیجیان باید با تمام قدرت و ظرافت و دانش تولید و مهارت خودتان و باورتان به مردم خدمت بی منت نمایید. مدیران این مقطع حساس جمهوری اسلامی باید با این باور به میدان بیایند چرا که این میدان جنگ را دشمن رو به روی ما فعال نگه دداشته است.

 

وی گفت: دستگاه کفر و استکبار چه در مورد انقلاب و چه قبل از اسلام در مقابل علمای شیعه می ایستاد و مانع رشد و بروز اسلام پویا و زنده و پیش رونده در جامعه می‌شد. لذا علمای شیعه سالیان سال است که در مقابل این دستگاه کفر ایستاده اند و با آنها جنگیده اند تا اسلام زنده و پویا در بطن جامعه بماند.

 

سردار آتانی اظهار کرد: دشمن به دنبال این بود که تمام نقاط پیشرفت ما در عرصه های مختلف را بگیرد. ما همه قله ها را رفتیم و همه قله ها را فتح کردیم. امروز یک قله مانده که میدان رزم من و شماست. دشمن به دنبال تمدن سازی بود لذا فرسنگ ها راه را برای تسلط بر آبهای آزاد دنیا طی کرد و هر کجا در مبانی دینی و حکومتی ما که محل حکومت ولی عصر است، دشمنان همان جا خیمه زده اند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امروز در همه آبهای آزاد و زمین های خشک و منابع اسلامی دشمن خیمه زده است. اما شما فرزندان این خاک مقدس آنها را بیرون کردید و بر بالای سر انها ایستاده اید. آمریکایی ها در غرب آسیا برای حکومت ضعیف بشار اسد و برای ثابت کردن حکومت وحشی صدام نیامده بودند بلکه اینها نگرانیشان این بود که این جغرافیا که بستر ولایت عظمی شده و در حال تحقق است، دارای یک ام القرای جهان اسلام، به نام جمهوری اسلامی ایران است که جهان اسلام را متحد می کند.

 

وی افزود: آمریکایی ها به این منطقه آمدند که نگذارند این جغرافیای انقلابی توسعه یابد و در اصل برای برای محو کردن آمده بودند. آنها قرا بود تمدن غربی لیبرال را به وجود بیاورند. روزی امام راحل جمله ماندگاری به کمونیست و گورباچف عنوان کرد که «در موزه استخوان های کمونیست را باید پیدا کنیم» و امروز امام حی انقلاب به دشمنان می گوید «استخوان هایتان خرد می شود چرا که نظام سرمایه داری استخوان هایش خرد شد». و به پایان 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: انقلاب با مبانی انسانی و اسلامی اش سطح و توان خودش را پیدا کرده است. دومین قله ای که فتح کرده ایم؛ اگر ۱۸ سال پیش بود آمریکایی ها در جنگ اوکراین به کمک اوکراین می امدند. آنها آمدند برای عمله های کوچک تر از این وارد عراق شدند وارد لیبی و اردن و افعانستان شدند برای همین اوکراین چه بلایی سر روسیه اوردند. چرا امروز لشکر کشی نمی کنند چون هیمنه و ائتلاف این امریکایی ها را فرزندان ایران شکستند. 

 

سردار آتانی یادآور شد: آمریکا دیگر قدرت ائتلاف سازی ندارد. روزی کشورهای اروپایی را به پای میدان می آورد و این کشور های را با پول وارد صحنه می کرد اما کسی دیگر او را بعنوان کدخدا قبول ندارد. قدرت ایران به مرحله ای رسیده که طبق اذعان وزیر دفاع روسیه، شما امروز مسیر تاریخ را عوض کردید. تاریخی که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرت دولتی در دنیا گلوله به سمت امریکا شلیک نکرد شما شکستید. شما به حرمت قاسم سلیمانی این هیمنه آمریکایی را شکستید.

 

وی اضافه کرد: خاورمیانه جدید را ما ساختیم و بعد از سالها که ملت ایران را تحریم کردند، امروز در غرب آسیا نقش افرین هستیم. ما سرنوشت منطقه را تعیین می کنیم. آن جایی که بخواهیم حضور پیدا می کنیم و از کسی اجازه نمی گیریم. ما قدرت تحمیل اراده خودمان را داریم. آمریکایی ها اراده دارند اما قدرت تحمیل اراده را ندارند و محکوم به فنا هستند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها