پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر شهرستان بن با برپایی نمایشگاه بخشی از اقدامات خود را در معرض دید مردم و مسئولان قرار دادند.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۸۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، سردار حیدر بابااحمدی فرمانده بسیج محلات و مساجد کشور ، امام جمعه وردنجان ،جمعی از مسئولان سپاه ناحیه ، مردم و بسیحیان از دست آوردهای پایگاههای مقاومت بسیج برادران و خواهران شهرستان بن دیدار کردند.

امام جمعه وردنجان، با گرامیداشت سالگردشهدای سرچشمه شهید بهشتی،72 یاروفادارش و شهید این دیار رحمن استکی و نیز با قدردانی و تجلیل از حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف انقلاب مایه امید و افتخار دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام علی محمدی، با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به "تولید دانش‌بنیان و اشتغالزایی" افزود: انجام کارهای اصلی، ریشه‌دار و ماندگار بسیار مهم است که نتیجه‌بخش باشد و به کارآفرینی منجر شود، این مهم با روحیه بسیجی و تلاش مستمر و عالمانه در کشور محقق می شود.

وی، امید را لازمه پیشرفت در این مسیر دشوار عنوان کرد و گفت: دشمنان قصد نا امید کردن مردم را دارند، بنابراین باید با تفکر بسیجی، با انگیزه و پُرامید، این مسیر را برای رسیدن به پیشرفت هموار کنیم.

امام جمعه وردنجان، ادامه داد: بسیج در کنار برنامه های فرهنگی، معرفتی و بصیرتی، در محور تولید دانش بنیان و اشتغالزایی هم در خط مقدم  قرار دارد.

 امام جمعه وردنجان به تولید کنندگان توصیه کرد: تولیدات بومی ومحلی خودتان را متکی کنید بر علم و دانش بنیان تا ریشه ای و ماندگار باشد و از تولیدات شما ده ها تولید دیگر بجوشد وبه دست آید و اشتغال پایدار را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام محمدی گفت:در کشور ما، با مشکل اشتغال و بیکاری جوانان روبه رو هستیم سعی کنید در منطقه و محل خودتان اشتغال حقیقی ایجاد کنید، اگر این امر تحقق پیدا کند موجب سر و سامان گرفتن اقتصاد می شود و دغدغه جوانان در امر اشتغال حل می شود.

 در پایان امام جمعه وردنجان از تمام پایگاهها به خاطر زحماتشان و به خاطر تشکیل غرفه و به نمایش گذاشتن تولیدات خودشان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات