خبرهای داغ:
برپایی نمایشگاه پایگاه های مقاومت بسیج طرح اسوه حوزه حضرت زهرا(س)بویین میاندشت

برپایی غرفه و نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج خواهر ،شهرستان بویین میاندشت

در ادامه طرح بزرگ اسوه ویژه پایگاه های مقاومت بسیج،پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بویین میاندشتی با کمک حوزه حضرت زهرا(س) به مدت سه روز با حضور بسیجیان وآحاد مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۸۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت،در ادامه طرح بزرگ اسوه ویژه پایگاه های مقاومت بسیج،پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بویین میاندشتی با کمک حوزه حضرت زهرا(س) به مدت سه روز با حضور بسیجیان وآحاد مردم برگزار گردید.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س)بویین میاندشت در این باره افزودند،این  غرفه نمایشگاه ها به منظور رقابت سالم بین پایگاه ها وهمچنین با هدف به نمایش گذاشتن فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی،اعتقادی،سیاسی،ورزشی،اقتصاد مقاومتی و ...برگزار گردید.

ایشان افزودند:در این نمایشگاه پایگاه ها علاوه بر به تصویر کشاندن گوشه ای کوچک از فعالیت ها و عملکرد ها از تولیدات و محصولات تولیدی بسیجیان هم رو نمایی و به معرض فروش گذاشته شد.

ایشان در پایان از تمامی بسیجیان ،فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی ،شورای حوزه و معاونت های متولی که در برپایی این نمایشگاه ها همکاری داشتند تشکر نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار