خبرهای داغ:
تبریز- هیئت اندیشه ورز با محوریت عفاف و حجاب توسط بسیج فرهنگیان میانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۷۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از مسئولان سپاه میانه در این برنامه ضمن قدردانی از حضور و نقش آفرینی اعضا و کارشناسان آموزش و پرورش در عرصه عفاف و حجاب، گفت: مهمترین هدف جلسه هئیت اندیشه ورز در زمینه حجاب، ارائه راهکارهای قابل اجرا و فرهنگ سازی در مدارس است که نیازمند همکاری تمامی ارکان فرهنگی مدارس است. 

    مجتبی عراقلویی به نقش تبلیغی معلمان تلاشگر و فرهنگ ساز در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: بسیج فرهنگیان میانه آماده پذیرش نظرات تمامی فرهنگیان منطقه در جهت پیشبرد هر چه مطلوب تر مسایل آموزشی و پرورشی در مدارس است. 

    وی اجرای هیئت اندیشه ورز را گامی مهم در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با گردآوری مسائل پیش روی نظام تعلیم و تربیت و ارایه راهکارهای مناسب توسط معلمان و مربیان فرهیخته بسیج در جهت تربیت تمام ساحتی دانش آموز تراز اول انقلاب در مدارس عنوان کرد.

   در ادامه؛ اعضای هیئت، دیدگاه‌های خود را در راستای فرهنگ سازی و ترغیب دانش آموزان و خانواده ها به مسئله حجاب بیان کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

   کارگروه هیئت اندیشه ورز با محوریت عفاف و حجاب توسط بسیج فرهنگیان میانه با محوریت عفاف و حجاب در مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش میانه، مدیر کانون بسیج فرهنگیان و اعضای هئیت برگزار شد.

ارسال نظرات