خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپته ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، بصیرت و دشمن شناسی را رمز ماندگاری هر انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۷۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه توجیهی رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج، به شکوفایی اسلام در دوران اخیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در هیچ دوره ای مثل زمان حال، اسلام به این اندازه شکوفا نشده بود و انقلاب اسلامی این شکوفایی اسلام را مدیون تدابیر و رهنمودهای امام خمینی(ره) است؛ چرا که حرکت انقلاب اسلامی ایران در امتداد حرکت و انقلاب انبیاء الهی بوده است.  

 

وی در ادامه افزود: هدف پیامبر گرامی اسلام(ص)، فقط فتح جزیره العرب نبود، هدف نهایی پیامبر بسط و گسترش نفوذ اسلام در سراسر گیتی بود. پیامبر نمی خواست با جنگ و خونریزی اسلام خود را گسترش دهد، بلکه با نفوذ در قلوب و با مهربانی و ترحم، می خواست اسلام را در سراسر گیتی بسط و گسترش دهد.        

حجت الاسلام پنجی، آسیب شناسی انقلاب را از تشکیل انقلاب مهم تر و واجب تر دانست و گفت: هر حکومت و انقلابی بعد از تشکیل شدن دارای اصول و ویژگی های خاصی است که انقلاب اسلامی ایران از این موضوع مستثنی نیست، همان طور که پیامبر اسلام(ص) دشمن شناسی و بصیرت دهی عمیق به جامعه القاء کرد، امام خمینی(ره) نیز همین امور را درجامعه ایران پیاده سازی نمود. در حقیقت بدون دشمن شناسی و بصیرت حکومت داری و انقلاب معنا و مفهومی ندارد و رمز ماندگاری هر انقلابی در همین دو موضوع بصیرت و دشمن شناسی است، در کنار این دو موضوع مهم، باید آسیب شناسی انقلاب نیز توسط انقلابیون انجام شود؛ چرا که آسیب شناسی انقلاب از خود تشکیل انقلاب مهم تر و واجب تر است. 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به وظایف و مأموریت های رابطین نمایندگی ولی فقیه در بدنه بسیج اشاره کرد و گفت: وظیفه رابطین نمایندگی ولی فقیه در بسیج، صیانت از آحاد بسیج است. رابطین باید شبهات اعتقادی و سیاسی در حوزه های بسیج را رصد نمایند و پاسخ قانع کننده ای ارائه نمایند. امروز دشمن میدان مبارزه را به فضای مجازی کشانده و از طریق این فضای دنبال تحریف و تخریب چهره انقلاب است. از این رو همه در بحث جهاد تبیین وظیفه داریم ؛ اولاً در زمین دشمن بازی نکنیم و دوماً با ترویج و تعمیق معنویت در جامعه و بیان دستاوردهای انقلاب، در مقابل جریان تحریف و تخریب ایستادگی کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها