خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نگاه ویژه‌ای به استعدادها و ظرفیت‌‌های بزرگ مناطق مختلف کشور داریم

همدان-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در برنامه‌ریزی برای تحول در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای به استعدادها و ظرفیت‌‌های بزرگ مناطق مختلف کشور داریم.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۱۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اسماعیلی در پیام تصویری با آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که در مجتمع فرهنگی، هنری ابن سینا همدان برگزار شد، با بیان اینکه اشتیاق داشتم در مراسم اختتامیه به صورت حضوری در کنار هم استانی‌ها و همشهری ‌ها باشم اما تقویم جشنواره و قرار گرفتن روز اختتامیه در ایام وسط هفته این کار را دشوار کرد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که این جشنواره با گذار از ویروس کرونا که کشور عزیزمان را مانند سایر نقاط جهان از اجتماعات فرهنگی محروم کرده بود و با تدبیر دولت مردمی این مشکل حل شد، برگزار شد.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزارکننده جشنواره گفت: ما در برنامه‌ریزی برای تحول در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای به استعدادها و ظرفیت‌‌های بزرگ مناطق مختلف کشور داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استان‌های مختلف کشور هر کدام پر از استعدادهای بزرگ فرهنگی هنری هستند که در دولت مردمی قرار بر شکوفاسازی آن است.

وی ابراز کرد: همدان در کنار همه مناطق ایران سرافراز باید در دولت مردمی از امکانات فرهنگی هنری به نسبت عادلانه برخوردار باشد.

اسماعیلی عنوان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر یک اتفاق مبارک است و تصاویر و فیلم‌های ایام برگزاری و افتتاحیه که مشاهده می‌کردیم پر از ذوق و شور زیاد در بین کودکان و نوجوانان و مردم استان بود.

وی خاطرنشان کرد: من امیدوارم با این تجربه خوبی که در این دوره به دست آوردیم برای دوره‌‌های آینده با برنامه‌ریزی‌های بهتر و با حضور قوی‌تر شاهد ارتقای کمی و کیفی بیشتر این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات