خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: دیگر زمان بزن در روها و زمان تهدید ملت ایران تمام شده است. روزگاری در خلیج فارس ایران را تحقیر می کردند اما امروز اگر در این آبها خطا کنند با پاسخ کوبنده ما مواجه هستند.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۷۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در مسجد امام جعفر صادق(ع) مهرآباد تهران بیان کرد: انقلاب اسلامی محوریت الهی دارد. حادثه های بزرگی در تاریخ ملت های دنیا به وجود آمده که با نگاهی به این حوادث می توان دریافت هریک از این حوادث کشوری را ساقط کرده است.

وی با اشاره به جایگاه شهدای هفت تیر ماه گفت: شهید بهشتی به همراه ۷۲ یار خود در یک روز شهید می شوند و مجلس از اکثریت می افتد و رئیس قوه قضائیه شهید می شود و ما آن روزهای سخت را گذراندیم تا به این روزها رسیدیم.

سردا آتانی اظهار کرد: آن روزها وقتی خبر شهادت این شهدای عزیز را به امام می دادند، به یقین امام راحل افزوده می شد چون یک ملت پشتیبان وی بود.

آمریکا ناجی هیچ ملتی نیست حتی ملت خودش

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: آمریکا در بطن همه حوادث و مشکلات در دنیاست. وعده های الهی در حق این ملت در ۴۳ سال محقق شد و مصادیق فراوانی داریم از آنچه امام گفت و وعده داده شد.

سردار آتانی گفت: اما با عنایت الهی، هدایت های امامین انقلاب و پشتوانه مردمی امروز انقلاب به قله های پیروزی رسیده است. دیگر زمان بزن در روها و زمان تهدید ملت ایران تمام شده است. روزگاری در خلیج فارس ایران را تحقیر می کردند اما امروز اگر در این آبها خطا کنند با پاسخ کوبنده ما مواجه هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها