خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها فردوس برگزار شد

سرهنگ دوم پاسدار فاطمی نسب: بسیج همواره به عنوان پرچم دار انقلاب اسلامی بوده و در این مقطع حساس نیز باید نقش اصلی و محوری خود را در پیشبرد انقلاب و اهداف آن همانند چهل و سه سال گذشته به اثبات برساند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۷۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها فردوس با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی  ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس سرهنگ دوم پاسدار محمد فاطمی نسب و حجت الاسلام ارمغان و فرماندهان پایگاه و اعضای شورای حوزه و جمعی از مسئولین وبسیجیان برگزارشد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس سرهنگ دوم پاسدارمحمد فاطمی نسب سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را به عنوان شاخص های اصلی بسیج از نگاه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی دانست.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم افزود: بسیج همواره به عنوان پرچم دار انقلاب اسلامی بوده و در این مقطع حساس نیز باید نقش اصلی و محوری خود را در پیشبرد انقلاب و اهداف آن همانند چهل و سه سال گذشته به اثبات برساند.

درادامه این مراسم خواهر پاسدار محمد پور ضمن ارائه گزارش عملکرد چندساله خود تودیع و تکریم گردید و خواهر پاسدار خاوند به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها