خبرهای داغ:
همدان-دادستان اسدآباد به افزایش کشفیات سلاح و مواد مخدر و کاهش قتل و جرائم خشن در شهرستان اشاره کرد و گفت: یک سوم محکومین ما به اصطلاح رای باز بوده و در نقاط مختلف مشغول کار هستند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۷۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد شیرزادی در جمع اصحاب رسانه شهرستان با تبریک هفته قوه قضائیه از فعالیت خیره کننده انجمن حمایت از خانواده زندانیان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: اسدآباد یکی از فعال‌ترین تشکل‌های کشور در این زمینه را دارا بوده و فقط در یک گلریزان ۵۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده است که نشان از بزرگواری خیرین دیار سیدجمال دارد.

وی با بیان اینکه هر چند وقت یکبار ۱۲۰ تا ۱۳۰ بسته حمایتی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد، افزود: با کمک خیرین گرانقدر هیچ محکوم مالی زیر ۵۰ میلیون تومانی در زندان وجود ندارد.

دادستان اسدآباد همچنین با اشاره به لزوم ورود مجلس به قانون حبس در سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان بیان کرد: ابهاماتی در این زمینه در ذهن مردم وجود دارد اما موضوع آنگونه نیست که برخی فکر می‌کنند چرا که وظیفه ما ایجاب می‌کند به عنوان نفرات نخست با اینگونه افراد برخورد کنیم تا امنیت در جامعه حکم‌فرما شود.

وی ادامه داد: از شهرداری نیز انتظار داریم نسبت به نصب دوربین‌های سطح شهر و پایش تصویری سرعت بیشتری داشته باشد چرا که این امر کمک بزرگی در رصد جرائم دارد.

شیرزادی به افزایش کشفیات سلاح و موادمخدر و کاهش قتل و جرائم خشن در شهرستان اشاره و بیان کرد: یک سوم محکومین ما به اصطلاح رای باز بوده و در نقاط مختلف مشغول کار هستند که این امر فواید فرهنگی و اجتماعی بسیاری داشته و یک نقطه قوت تلقی می‌شود.

وی همچنین از فعالیت دفتر حمایت از اطفال، نوجوانان و بانوان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ نفر تحت حمایت‌های این دفتر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات