خبرهای داغ:
مدیر عامل آب و فاضلاب کشور؛

تفاهم آبفای استان و بسیج سازندگی، جهت تامین آب روستایی، نقطه عطف خدمات دولت به مردم است

جعفری همکاری شکل گرفته بین آبفای استان و نهاد بسیج برای تامین آب روستاها را نقطه عطف خدمات دولت به مردم برشمرد و گفت: حل مشکل آب استان قزوین با مدیریت و برنامه ریزی قابل حل است و می تواند این استان را در اوج مسیر توسعه کشور قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۵۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، اتابک جعفری در سفر یک روزه به استان قزوین و در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته برای انتقال آب از سدهای طالقان و بالاخانلو به خوبی پیش رفته و با بهره برداری از آن به بسیاری از نیازهای موجود پاسخ خواهد داد.

وی همچنین همکاری شکل گرفته بین آبفای استان و نهاد بسیج برای تامین آب روستاها را نقطه عطف خدمات دولت به مردم برشمرد.

جعفری خاطر نشان کرد که بر اساس بازدید صورت گرفته پروژه ها بخوبی پیش رفته و مردم اندک اندک طعم گوارای آب و خدمات دولت را در استان خواهند چشید.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت صورت گرفته، از مهار خشکسالی بروز کرده به ویژه در دو سال اخیر به عنوان نقطه قوت صنعت آب استان یاد کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان روند افزایشی دما و کاهش محسوس بارندگی ها را موجب فشار به منابع آب استان قزوین دانست و بر ضرورت مدیریت مصرف مردم برای برخورداری همگان از جریان آب پایدار تاکید کرد.

اتابک جعفدی اظهار داشت: دو پدیده جدی در شرکت های آب و فاضلاب داریم، یکی بحث نیروی انسانی که در این زمینه علاقمندم نظرات مدیران را در رابطه با منابع انسانی و نیروی انسانی خصوصا آبداران و نیروهای خدمات و شرکتی بشنوم.

وی ادامه داد: مساله دیگر اقتصاد آب و تعرفه های آب است و در این زمینه نیز مشتاق پذیرش ایده های نو و انتقال تجربه در سطح کشور هستیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گزارشی از سیمای آب استان و پروژه های آبرسانی در شهرها و روستاها و به ویژه پروژه های جهاد آبرسانی اراءه داد.

داراب بیرنوندی در ادامه از رویکرد شرکت در استفاده از شرکت های دانش بنیان و سامانه crm و خدمات غیرحضوری در شرکت خبر دارد.
همچنین در ادامه نشست، معاونین و مدیران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای دست یابی به اهداف دولت مردمی و خدمات مطلوب تر به مردم ارائه کردند.

گفتنی است؛ سفر یک روزه اتابک جعفری، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بازدید از پروژه های در حال اجرای انتقال آب سد طالقان و تامین آب آشامیدنی شهر قزوین همراه بود و در همین زمینه نشست مشترکی نیز با حضور استاندار قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار